کد خبر:19649
پ

حرکت ژاپنی پرسپولیس در بازی مقابل مس رفسنجان

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در خصوص اتفاق جالب رخ داده در پایان بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان نکات جالب را مطرح کرد. حرکت ژاپنی پرسپولیس در بازی مقابل مس رفسنجان من خاطره خوبی از این موضوع دارم؛ زمانی که به عنوان ناظر بازی جوانان آسیا به ورزشگاه دستگردی رفتم، زمان زیادی برای […]

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در خصوص اتفاق جالب رخ داده در پایان بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان نکات جالب را مطرح کرد.

حرکت ژاپنی پرسپولیس در بازی مقابل مس رفسنجان

حرکت ژاپنی پرسپولیس در بازی مقابل مس رفسنجان

من خاطره خوبی از این موضوع دارم؛ زمانی که به عنوان ناظر بازی جوانان آسیا به ورزشگاه دستگردی رفتم، زمان زیادی برای آماده سازی استادیوم تا بازی بعدی نداشتیم. تیم فوتبال ژاپن که اولین بازی آن روز را انجام می‌داد، وقتی ورزشگاه را ترک کرد ما با عجله رفتیم تا رختکن را تمیز کنیم اما دیدیم که رختکن را نظافت کرده و به این شکل تحویل داده اند. این در دنیای امروز فوتبال به نوعی نشان دهنده کلاس و نظم تیمی است و تیمی که این نظم را رعایت می‌کند، در تمام شئون و البته روی نیمکت چنین نظمی را خواهد داشت. ما باید تلاش کنیم این فرهنگ را به دیگر تیم ها منتقل کنیم؛ چه این فرهنگ و چه رعایت نظم و انضباط در رختکن و روی نیمکت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید