کد خبر:39218
پ

حرکت مشکوک سازمان لیگ با افزایش سهمیه حضور تماشاگران

ظهر امروز سازمان لیگ فوتبال ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برای هفته دوم لیگ برتر، در صورت تصویب شورای تامین استان و اخذ تاییدیه‌های لازم، تماشاگران می‌توانند تا ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه به استادیوم‌ها بروند. حرکت مشکوک سازمان لیگ با افزایش سهمیه حضور تماشاگران این درحالی‌ست که این تصمیم با تغییراتی روبه‌رو شده و […]

ظهر امروز سازمان لیگ فوتبال ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برای هفته دوم لیگ برتر، در صورت تصویب شورای تامین استان و اخذ تاییدیه‌های لازم، تماشاگران می‌توانند تا ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه به استادیوم‌ها بروند.

حرکت مشکوک سازمان لیگ با افزایش سهمیه حضور تماشاگران

این درحالی‌ست که این تصمیم با تغییراتی روبه‌رو شده و طبق اعلام دبیرخانه‌ شورای تامین، در صورت فراهم بودن زیرساخت‌های بلیت‌فروشی‌‌ الکترونیکی، تماشاگران می‌‌توانند تا ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه بلیت خریداری هم کنند.

با این شرایط به احتمال فراوان دیدار پرسپولیس – فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی با ظرفیت ۵۰ درصدی و حضور هواداران برگزار خواهد شد.

این تصمیم از آن لحاظ بحث برانگیز است که در هفته اول لیگ به بهانه مشکل در بلیت فروشی استقلال از حضور تماشاگرانش محروم شد اما ظاهرا در یک هفته مشکل بلیت فروشی حل شد و به یکباره سهمیه حضور تماشاگران به 50 درصد افزایش پیدا کرد تا تیمی مثل پرسپولیس از حداکثر امتیاز میزبانی خود مقابل فولاد خوزستان استفاده کند.

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید