کد خبر:24733
پ

حرکت غیرحرفه ای مرادمند و مظاهری در کلاب هاوس

در حالی که کادر فنی استقلال، خستگی بازیکنان به واسطه فشردگی مسابقات را دلیل مهمی برای افت فنی تیم استقلال در دو بازی اخیر نامیده اند اما به نظر می رسد رفتار غیرحرفه ای برخی بازیکنان این تیم نیز در افزایش این خستگی بی تاثیر نبوده است.   حرکت غیرحرفه ای مرادمند و مظاهری در […]

در حالی که کادر فنی استقلال، خستگی بازیکنان به واسطه فشردگی مسابقات را دلیل مهمی برای افت فنی تیم استقلال در دو بازی اخیر نامیده اند اما به نظر می رسد رفتار غیرحرفه ای برخی بازیکنان این تیم نیز در افزایش این خستگی بی تاثیر نبوده است.

 

حرکت غیرحرفه ای مرادمند و مظاهری در کلاب هاوس

درست در روزهای حساسی که بازیکنان می بایست از هر فرصتی برای استراحت روحی و جسمی خود استفاده کنند، بامداد روز گذشته بود که محمدحسین مزادمند و رشید مظاهری در کلاب هاوس دیده شدند که با هواداران استقلال صحبت می کردند. اگرچه عملکرد درخشان مظاهری باعث بسته ملندن دروازه استقلال مقابل الاهلی شد اما این موضوع دلیل بر رفتار غیرحرفه ای او نمی شود.

در زمانی که بازیکن باید خواب باشد و استراحت کند او شب زنده داری کرده و مسئولین تیم را خواب کرده است.

از مرادمند که نشان داده بازیکن با کیفیتی از نظر فنی نیست، انتظاری نمی رود چرا که او به زودی به تیم های آماتوری می پیوندد که در سطح بازی او هستند اما انتظار از رشید مظاهری که داعیه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم دارد، بالاتر است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید