کد خبر:16645
پ

حرکت عجیب یحیی گل محمدی در بازی پرسپولیس و سپاهان

یحیی گل محمدی در حالی ترکیب تیمش برای بازی پرسپولیس مقابل سپاهان را اعلام کرد که تغییرات نفری زیادی در تیم خود به وجود آورد و بسیاری از بازیکنان این تیم در پست غیرتخصصی به بازی گرفته شدند.   حرکت عجیب یحیی گل محمدی در بازی پرسپولیس و سپاهان نکته جالب در خصوص ترکیب امروز […]

یحیی گل محمدی در حالی ترکیب تیمش برای بازی پرسپولیس مقابل سپاهان را اعلام کرد که تغییرات نفری زیادی در تیم خود به وجود آورد و بسیاری از بازیکنان این تیم در پست غیرتخصصی به بازی گرفته شدند.

 

حرکت عجیب یحیی گل محمدی در بازی پرسپولیس و سپاهان

نکته جالب در خصوص ترکیب امروز پرسپولیس حضور 3 بازیکن با خصوصیات هافبک دفاعی در ترکیب اصلی پرسپولیس بود که خلاقیت میانه میدان را تا حد زیادی از پرسپولیس گرفته بود و به نوعی حضور توامان سرلک، نوراللهی کمیابی نیا نشان داد که یحیی قصد دارد قبل از دربی این دیدار حساس را نبازد.

در طر دیگر سیامک نعمتی، علی شجاعی وحید امیری و احمد نوراللهی در پست غیرتخصصی به کار گرفته شدند که استفاده از 4 بازیکن در پست غیرتخصصی بر روی عملکرد کلی این تیم تاثیر منفی یادی تا دقیقه 20 بازی گذاشته به طوری که پرسپولیس هرگز نتوانسته کیفیت فنی سابق خود را با این حجم از تغییرات به نمایش بگذارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید