کد خبر:21713
پ

حرکت تحریک کننده عضو هیئت مدیره استقلال | جباری مهره جدید شطرنج آبی ها

پس از اینکه مجتبی جباری نسبت به انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال موضع تندی اتخاذ کرد به نظر می رسد او رابطه خوبی با فرهاد مجیدی ندارد و به همین خاطر نیز در بازی روزز گذشته امیدهای استقلال و بادران که هر دو نفر در استادیوم حضور داشتند، هر یک در سمتی از […]

پس از اینکه مجتبی جباری نسبت به انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال موضع تندی اتخاذ کرد به نظر می رسد او رابطه خوبی با فرهاد مجیدی ندارد و به همین خاطر نیز در بازی روزز گذشته امیدهای استقلال و بادران که هر دو نفر در استادیوم حضور داشتند، هر یک در سمتی از جایگاه نشستند و با یکدیگر ملاقات نکردند.

 

حرکت تحریک کننده عضو هیئت مدیره استقلال | جباری مهره جدید شطرنج آبی ها

حرکت تحریک کننده عضو هیئت مدیره استقلال | جباری مهره جدید شطرنج آبی ها

نکته مهم در این بین، حضور حجت نظری در محل برگزاری بازی بود که به جای نشستن پیش سرمربی تیم خود در کنار مجتبی جباری نشست تا مشخص شود احتمالاً مجتبی جباری مهره جدیدی در شطرنج اردوگاه استقلالی ها محسوب خواهد شد که مترصد فرصتی است تا به نحوی چه به عنوان دستیار چه سرمربی به نیمکت استقلال برسد.

او که پیشتر از پیشنهاد ساکت الهامی به خودش پرده برداشته بود ظاهراً تمایلی به کار در تیم دیگری جز استقلال ندارد و با ساکت الهامی به نساجی نرفت.

هر چه که هست امیدواریم اقدامات نسنجیده ای که پیشتر سعادتمند بر سر استقلال آورد و در زمانی که تیم استقلال مربی داشت به سراغ مذاکره با فکری رفت اینبار بر سر مجیدی نیاید و در زمان اوج گیری تیم او، صحبت از جانشینان احتمالی اش به میان نیاید چرا که اینطور که مشخص است قرار بر لغو قانون منع حضور مربیان خارجی در فصل بعد است و اصلا بعید نیست با کلید وازه بازگشت استراماچونی و حضور جباری به عنوان دستیارش بار دیگر مجیدی را تحت فشار روانی قرار دهند و هواداران را به سمت حمایت از بازگشت استراماچونی تهییج کنند.

 

گروه مدیریت فعلی استقلال که توسط شخص ویر ورزش انتخاب شده اند در هته های اخیر آنقدر منفعل عمل کرده اند که هنوز تکلیف پنجره نقل و انتقالات این تیم مشخص نیست و معلوم نیست چه زمانی آقایان قصد دارند مشکلات استقلال را حل و فصل نمایند. دوستانی که در مزان بذل و بخشش پاداش هیئت مدیره و مدیرعامل در جلوی صف قرار می گیرند امروز کجایند که گره از مشکل مالی استقلال که چندان هم بزرگ نیست باز کنند؟

 

روز گذشته اعصای کادر فنی استقلال به همراه فرزاد مجیدی از نزدیک بازی شاگردان آرش برهانی مقابل بادران را تماشا کردند.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • مهدی 10 مارس 2021 / 8:14 ب.ظ

    کثافت های بی پدر مادر بگذارید استقلال نفس بکشه

  • تاج 10 مارس 2021 / 1:01 ب.ظ

    هرچه از این دم بریده بگی برمیاد!؟ شک نکنید نقشه های شوم دیگری در راه است….!؟ هنوز هیچ نشده شروع به حاشیه سازی کردن که کمالوند لنگی است و…. شیث آی بدو آی بدو میگه شاگردش بودم و…. البته اینها نشان از وحشت بی اندازه لنگی جماعت از شاه است!!!!!!!!

    • ایران 10 مارس 2021 / 2:36 ب.ظ

      منظورت فرناز خانومه دیگه

    • Rezaya 10 مارس 2021 / 3:59 ب.ظ

      دمت گرم دیگه دست این لنگیای کیسه کش رو شده که همه بیت المال و نون سر سفره مردم رو میزارن دهنشون که بلکه قهرمان آسیا بشن که خدا جای حق نشسته و زده تو سرشون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید