کد خبر:23790
پ

حذف VAR از لیگ قهرمانان آسیا به سود کدام تیم ایرانی است؟

روز گذشته سایت اسکای اسپورت عربستان با انتشار خبری عجیب مدعی شد در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا خبری از استفاده از فناوری VAR در مسابقات نخواهد بود. این خبر عجیب در حالی منتشر شد که استفاده از این فناوری در فصل قبل رقابتها، تاثیر زیادی در نتایج تیم ها و همچنین تعیین قهرمان مسابقات […]

روز گذشته سایت اسکای اسپورت عربستان با انتشار خبری عجیب مدعی شد در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا خبری از استفاده از فناوری VAR در مسابقات نخواهد بود. این خبر عجیب در حالی منتشر شد که استفاده از این فناوری در فصل قبل رقابتها، تاثیر زیادی در نتایج تیم ها و همچنین تعیین قهرمان مسابقات داشت به طوری که هر دو ضربه پنالتی تیم اولسان مقابل پرسپولیس با استفاده از VAR به دست آمد.

 

حذف VAR از لیگ قهرمانان آسیا به سود کدام تیم ایرانی است؟

با مرور بازیهای فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا برخی صحنه ها که VAR تاثیر مستقیم در جریان بازی داشت را در بازیهای دو تیم استقلال و پرسپولیس به خاطر می آوریم که در ادامه توجه شما را به آن جلب می نمائیم.

 

پرسپولیس – اولسان (پرسپولیس متضرر شد)

هر دو گل اولسان به واسطه بازنگری توسط VAR و اعلام پنالتی به سود این تیم رقم خورد.

 

پرسپولیس- النصر (پرسپولیس منتفع شد)

در صحنه های آهسته مشخ شد قبل از ارسال پاس گل وحید امیری باری مهدی عبدی، او بر روی بازیکن النصر خطای واضحی انجام داده بود اما داور آن بازی در اتفاقی عجیب حتی یکبار هم به سمت استفاده از VAR نرفت.

 

پرسپولیس – پاختاکور (پرسپولیس منتفع شد)

در دقیقه 10 این بازی، مهمترین اتفاق آن رقم خورد و بهترین بازیکن پاختاکور به واسطه بازنگری خطایش توسط VAR از زمین بازی اخراج شد و پرسپولیس 80 دقیقه مقابل تیم ده نفره پاختاکور بازی کرد.

 

استقلال – پاختاکور (استقلال متضرر شد)

در این بازی، داور در یک صحنه بحث برانگیز از گرفتن خطای پنالتی واضح به سود استقلال در صحنه برخورد توپ به دست بازیکن پاختاکور اجتناب کرد و شاید اگر VAR مورد استفاده قرار می گرفت، استقلال از آن مرحله صعود کرده بود.

 

استقلال – الاهلی (استقلال متضرر شد)

در مرحله گروهی رقابتها نیز ارسلان مطهری با یک شوت سرکش و از راه دور در دقایق پایانی توانست گل تساوی مقابل الاهلی عربستان را به ثمر برساند اما کمک داور این بازی در تصمیمی عجیب این گل را به دلیل حضور دانشگر در مسیر توپ(در حالی که جلوی دید دروازه بان را هم نگرففته بود)، آفساید اعلام کرد.

 

پرسپولیس – السد (پرسپولیس منتفع شد)

در بازی پرسپولیس و السد نیز احمد نوراللهی درون محوطه جریمه خطایی روی بازیکن السد مرتکب شد که در تصاویر آهسته این خطا مشخص بود اما به دلیل عدم استفاده از VAR این خطا بیرون محوطه تشخیص داده شد.

 

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • بنده 15 آوریل 2021 / 1:03 ب.ظ

    به نام خدا. سلام. مبین خان. جنابعالی اول متن نویسنده را بخوان بعد خودت را خسته بفرمایید با این همه نوشتن. در قسمت بازی استقلال و پاختاکور نویسنده دقیقا قضاوت خودش را نوشته است. در حالی که بررسی صحنه هند نیاز به کارشناسی دارد اما نویسنده این صحنه به عنوان پنالتی فرض نموده و گل شدنش و صعود استقلال. این وسط شعور مخاطب چی . صحنه هند دقیقه چند بوده؟ آیا با برخورد توپ به دست و بررسی در وار باز هم پنالتی بود؟ آیا پنالتی گل می شد. ؟ آیا در ادامه گلی زده نمی شد. بنده مدت است اخبار این سایت را مطالعه می کنم از این جور اخبار فراوان می نویسد بالاخص نویسنده این متن . والسلام .

  • بنده 13 آوریل 2021 / 1:04 ب.ظ

    به نام خدا. سلام.
    از کی بازی شروع نشده اتفاقاتش را می شود پیش بینی کرد. مسئولیت مسابقات ای اف سی است. هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند نبود وار به نفع و یا ضرر کدام تیم است. البته اگر باشه خیلی عالیه چون بازی در کشور عربستان سعودی است . پس نویسنده محترم تفکرات ذهن مسموم خودت را در این زمینه نشر ندهید . حق الناس به گردن خودت نکن.

    • مبین 13 آوریل 2021 / 1:34 ب.ظ

      سلام. دوست عزیز آیا در این متن نتیجه گیری یا قضاوتی از سمت نویسنده شده ؟ شاید ذهن شما مسموم هست که از این متنی که قضاوت رو بر عهده مخاطب گذاشته یه نتیجه گیری کردی که به ضر تیم محبوب شماست

  • ناشناس 13 آوریل 2021 / 10:40 ق.ظ

    چرا شرو ور میگی پرسپولیس بیشترین ضرر رو مرتکب شده چون مثل کیسه نیست تو مرحله گروهی حذف میشه تو فینال یه پنالتی برای ما نگرفتن همش داور ضد پرسپولیس بوده چه تو آسیا چه تو لیگ وی آی ار هم باشه که بهتره چون پرسپولیس مثل کیسه نیست که یه پنالتی ضدش بگیرن زمین و آسمان رو بهم بریزه بهانه بیاره

  • ابی 13 آوریل 2021 / 9:23 ق.ظ

    شما فکر کن لیگ ایرانه هر دوتا تیم هم ضرر میکنن و هم نفع میبرند تمام!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید