کد خبر:37898
پ

حذف تبلیغات سایتهای قمار و شرطبندی از لباس تیمهای لیگ برتر انگلیس

به نظر می رسد تاثیرگذاری سایتهای شرطبندی در نتایج فوتبال باعث شده تا مسئولین برگزاری لیگ برتر انگلیس به فکر حذف تدریجی تبلیغات این شرکت ها از روی پیراهن تیم های حاضر در مسابقات لیگ برتر بیفتند. حذف تبلیغات سایتهای قمار و شرطبندی از لباس تیمهای لیگ برتر انگلیس بتاکاپ به نقل از اسکای نیوز، […]

به نظر می رسد تاثیرگذاری سایتهای شرطبندی در نتایج فوتبال باعث شده تا مسئولین برگزاری لیگ برتر انگلیس به فکر حذف تدریجی تبلیغات این شرکت ها از روی پیراهن تیم های حاضر در مسابقات لیگ برتر بیفتند.

حذف تبلیغات سایتهای قمار و شرطبندی از لباس تیمهای لیگ برتر انگلیس
حذف تبلیغات سایتهای قمار و شرطبندی از لباس تیمهای لیگ برتر انگلیس

بتاکاپ به نقل از اسکای نیوز، لیگ برتر از باشگاه‌ها می‌خواهد که از حذف تدریجی اسپانسرینگ پیراهن‌ها توسط شرکت‌های قمار حمایت کنند تا آخرین تلاش برای جلوگیری از ممنوعیت اعمال‌شده توسط دولت باشد.

بر اساس این پیشنهاد، یک ممنوعیت داوطلبانه در شروع فصل جدید اعمال می‌شود، اما به قراردادهای موجود اجازه می‌دهد تا روند خود را طی کنند، مشروط بر اینکه حداکثر تا کمپین 2024-2025 منقضی شوند.

یک تحلیلگر مالی فوتبال اظهار داشت که بیگ سیکس لیگ برتر – آرسنال، چلسی، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و تاتنهام هاتسپر – انتظار می‌رود از محرومیت داوطلبانه حمایت کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید