کد خبر:18174
پ

جو باید خط فقر در آمریکا را تاسف آور خواند | درآمد ماهانه 100 میلیون تومان!

جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا شب گذشته در اولین نطق رسمی خود به مسائل مختل و برنامه هایی که قصد دارد در مدت حضورش در کاخ سید انجام دهد پرداخت. او خط فقر در آمریکا را اینطور توصیف کرد که خانواده هایی که کمتر از ماهی 4000 دلار در آمد دارند، زیر خط فقر […]

جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا شب گذشته در اولین نطق رسمی خود به مسائل مختل و برنامه هایی که قصد دارد در مدت حضورش در کاخ سید انجام دهد پرداخت. او خط فقر در آمریکا را اینطور توصیف کرد که خانواده هایی که کمتر از ماهی 4000 دلار در آمد دارند، زیر خط فقر به سر می برند و او تلاش خواهد کرد تا با سیاست های جدید اقتصادی این عدد را تغییر دهد. در حال حاضر 34 میلیون آمریکایی زیر خط فقر به سر می برند و امرار معاش می کنند.

 

جو باید خط فقر در آمریکا را تاسف آور خواند | درآمد ماهانه 80 میلیون تومان!

جو باید خط فقر در آمریکا را تاسف آور خواند | درآمد ماهانه 80 میلیون تومان!

بایدن از برنامه هایش برای گرتن مالیات بیشتر از ثروتمندان و شرکتهای بزرگ آمریکایی بیان کرد و مدعی شد شرکتهای بزرگی همچون آمازون می بایست سهم بیشتری از مسئولیت اجتماعی خود را پرداخت کنند و مالیات بر درآمد این شرکتها افزایش خواهد یافت.

او همچنین به بازگشت آمریکا به پیمان آب و هوای جهان اشاره کرد و مدعی شد تحت شرایطی که ایران به تعهدات برجامی خود عمل کند، آمریکا نیز حاضر است تحریم ها را بردارد.

روز گذشته نیز خانم یلن وزیر خزنه داری بایدن تلویحاً به موضوع برداشته شدن تحریم های ایران در صورت پایبندی ایران به تعهداتش اشاره کرده بود.

کلیدواژه : جو بایدن

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • علی 27 ژانویه 2021 / 9:02 ق.ظ

    بیاد ایران ببینه که 90 درصد مردم ایران با حقوق زیر سه میلیون دارن زندگی می کنن در حالیکه خط فقر هفت میلیون تومنه

  • ناشناس 23 ژانویه 2021 / 10:10 ق.ظ

    نه ماشاالله وضع ایران خیلی خوبه مردم کارتون خواب نیستند فحشا زیاد نشده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید