کد خبر:22596
پ

جوسازی مضحک برای تخریب رشید مظاهری | همه ماسک داشتند جز رشید؟

در حالی که برخی رسانه های رنگی از دعوت نشدن دروازه بان تیم محبوب خود یعنی حامد لک به اردوی تیم ملی به شدت عصبانی به نظر می رسیدند، با مثبت شدن تست کرونای رشید مظاهری این رسانه های زرد از فرصت سو استفاده کرده و فضا را برای تخریب و تحت فشار قرار دادن […]

در حالی که برخی رسانه های رنگی از دعوت نشدن دروازه بان تیم محبوب خود یعنی حامد لک به اردوی تیم ملی به شدت عصبانی به نظر می رسیدند، با مثبت شدن تست کرونای رشید مظاهری این رسانه های زرد از فرصت سو استفاده کرده و فضا را برای تخریب و تحت فشار قرار دادن رشید مظاهری مناسب دیده اند.

 

جوسازی مضحک برای تخریب رشید مظاهری | همه ماسک داشتند جز رشید؟

جریانات تخریب هدفمند دروازه بان استقلال درحالی در ساعات گذشته به راه افتاده که او را متهم به این مسئله کرده اند که چرا بدون ماسک وارد اردوی تیم ملی شده است. جدای از اینکه حرکت رشید مظاهری اشتباه بوده اما او 24 ساعت قبل در باشگاه استقلال تست کرونا داده بود تستش منفی بوده و از ابتلایش به کرونا اطلاع نداشته و اینکه به جز او بازیکنان لژونر ایرانی هم که به ایران مراجعت کردند با عدم رعایت فاصله و بدون ماسک با یکدیگر عکس یادگار انداخته و وارد اردوی تیم ملی شدند که در این بین شجاع خلیل زاده و علیرضا بیرانوند نیز دیده می شوند.

جوسازی مضحک برای تخریب رشید مظاهری | همه ماسک داشتند جز رشید؟

 

تا زمانی که زالوهای رسانه ای اینچنین سعی در وارونه نشان دادن حقایق داشته باشند، فضای فوتبال ایران با سرعت بیشتری به سمت تحجر پیش خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید