کد خبر:35306
پ

جوسازی علیه سیاوش یزدانی و مرادمند برای اعزام به خدمت با جعل سند

در حالی که موضوع پرونده اعزام به خدمت دو بازیکن استقلال به بایگانی سپرده شد (مرادمند به واسطه کفالت و یزدانی به واسطه طرح سرباز قهرمان) اما برخی افراد معلوم الحال با انتشار اسناد جعلی مدعی صدور برگه اعزام به خدمت یزدانی و مرادمند شده اند و با به راه انداختن متن های فیک سعی […]

در حالی که موضوع پرونده اعزام به خدمت دو بازیکن استقلال به بایگانی سپرده شد (مرادمند به واسطه کفالت و یزدانی به واسطه طرح سرباز قهرمان) اما برخی افراد معلوم الحال با انتشار اسناد جعلی مدعی صدور برگه اعزام به خدمت یزدانی و مرادمند شده اند و با به راه انداختن متن های فیک سعی در تحریک سازمان نظام وظیفه در مشمول کردن این دو بازیکن استقلال دارند. گفته می شود باشگاه استقلال پیگیر منبع انتشار اسناد جعلی برگه اعزام به خدمت دو بازیکن خود شده تا با تحت تعقیب قرار دادن آنها، درس عبرتی برای جاعلین مجازی نزدیک به آن باشگاه مشهور جاعل باشد.

 

جوسازی علیه سیاوش یزدانی و مرادمند برای اعزام به خدمت با جعل سند

جوسازی علیه سیاوش یزدانی و مرادمند برای اعزام به خدمت با جعل سند

شاید برخی به یاد ندارند اما حداقل سردار اجورلو کدیرعامل وقت تراکتور به خوبی به یاد دارد که در موضوع انتقال احمد نوراللهی و امید عالیشاه از تراکتور به پرسپولیس در محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم در زمان برانکو، چه مساعدتی انجام شد و افکار عمومی از یاد نخواهد برد که وزیر ورزش وقت چطور با یک نامه، زمینه فعالیت علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی مشمول خدمت نظام وظیفه را در تیم پرسپولیس فراهم کرد.

اما امروز اتاق فکر کثیف رقیب استقلال به این اجماع رسیده که نقطه قوت استقلال در فصل جاری، مدافعین این تیم هستند و به هر روشی تا امروز دست زده اند تا با ایجاد حاشیه برای این دو بازیکن، ترمکز آنها و خط دفاعی استقلال را بر هم بزنند.

پیشتر نیز همین زالوهای مجازی به رهبری آن نعشه مجازی که این روزها به شدت تحت فشار برف زمستان قرار دارد(!) با انتشار سند جعلی و دستکاری تاریخ تولد سیاوش یزدانی، باعث ایجاد تشویش اذهان عمومی شدند و موضع انفعال باشگاه استقلال در پیگیری قضیه موجب گستاخ تر شدن آنها و فتوشاپ و جعلی دیگر اینبار در برگه اعزام به خدمت این دو بازیکن شده است!

 

یک کاربر کنجکاو عادی با یک جستجوی ساده در اینترنت و سرچ عبارت برگه اعزام به خدمت می تواند ده ها نمونه از آنچه به نام سیاوش یزدانی و مرادمند منتشر شده را با عین عبارات در اسناد جعلی منتشر شده بیابد. فتوشاپی که تنها به تغییر تاریخ ها و اعداد و اسامی بسنده کرده است.

له راستی، آقایانی که امروز به یاد خدمت سربازی بازیکنان استقلال مثل بقیه جوانان این مرز و بوم افتاده اند، در زمان نامه معافیت وزیر ورزش برای مهدی ترابی و بیرانوند کجا بودند و چه نظری داشتند؟ آن روزها به دنبال آزمون عدالت نظام وظیفه نبودند ؟ البته از جماعتی که از دعوت به فحشای مدافع سابقشان در اتوبوس تیم ملی حمایت می کند چنین رفتار و رویه ای دور از انتظار نیست اما …

 

نمونه برگه اعزام به خدمت واقعی

 

نمونه برگه اعزام به خدمت جعلی

در جعلی بودن این اسناد همین بس که شماره بارکد آنها برای عدم ردیابی فرد واقعی، مخدوش شده و اینکه جاعل این دو سند به این نکته توجه نکرده که چطور در دو برگه واحد، در سرتیتر مربوط به برگه اعزام به خدمت سیاوش یزدانی از حروف توپر استفاده شده اما در سرتیتر مربوط به مرادمند از حروف توخالی استفاده شده است؟ این در حالیست که در این فرمت، از سرتیترهای توپر استفاده می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید