کد خبر:37709
پ

جناب آجورلو چراغ ها را روشن کنید، 40 روز دیگر لیگ شروع می شود!

همانطور که پیش بینی می شد، انتخاب ساپینتو بدون رزومه قابل دفاع توسط آجورلو تنها شویی برای خاموش کردن التهاب سه هفته ای هواداران استقلال پس از جدایی فرهاد مجیدی بود. جناب آجورلو چراغ ها را روشن کنید، 40 روز دیگر لیگ شروع می شود! حقیقت ماجرا این است که هواداران استقلال از فعالیت های […]

همانطور که پیش بینی می شد، انتخاب ساپینتو بدون رزومه قابل دفاع توسط آجورلو تنها شویی برای خاموش کردن التهاب سه هفته ای هواداران استقلال پس از جدایی فرهاد مجیدی بود.

جناب آجورلو چراغ ها را روشن کنید، 40 روز دیگر لیگ شروع می شود!

حقیقت ماجرا این است که هواداران استقلال از فعالیت های پلیسی جیمز باندی آجورلو خسته شده اند؛ او که به زعم خود قصد دارد با اقدامات بی سر و صدا یا به تعبیر خودشان چراغ خاموش کارها را پیش ببرد، ظاهراً پس از انتخاب سرمربی نیز در روشن کردن چراغ ها و رونمایی از خریدهای جدید عاجز است.

پس از انتخاب عجیب ساپینتو با رزومه ای پرنوسان، تا اینجای کار نه وضعیت تمدیدی ها مشخص شده و نه خبری از رونمایی از بازیکنان جدید است و آجورلو در مراسم معارفه ساپینتو با اجرای یک شوی رپرتاژ گونه از اقداماتش برای شبکه ماهواره ای استقلال و همچنین ساخت استادیوم اختصاصی  و … بیشتر خودش را تبلیغ کرد تا ساپینتو!

 

اکنون سوال هواداران استقلال این است که آن حجم از درآمدزایی که در فصل گذشته ایجاد شد و به طور خاص مبلغ فروش مهدی قایدی کجاست؟ چرا نباید این بودجه صرف جذب یک مربی تراز اول مثل مورایس شود. آجورلو که یک قرارداد روی آب با ساپینتو بسته ظاهراً خودش بهتر از هر فرد دیگری می داند موفقیت این مربی 50-50 است و اقدام به عقد قرارداد بلندمدت با وی نکرده است. کاری که محمدرضا ساکت در سپاهان انجام داد و در یک برنامه سه ساله با هدفگذاری قهرمانی در آسیا، هدایت تیم سپاهان را برای سه سال آتی به مورایس سپرد.

آیا امروز آجورلو می تواند به این سوال هواداران استقلال پاسخ دهد چرا مورایس به استقلال نیامد و ساپینتو سر از استقلال در آورد؟ آیا در فصلی که اوضاع در اردوی رقیب استقلال چراغانی است و همه مهره های با کیفیت تیم ملی و لیگ را صید کرده اند، وقت روشن کردن چند چراغ برای استقلال فرا نرسیده ؟

اصلا آجورلو می داند تا 40 روز دیگر لیگ شروع خواهد شد؟

شاید بهتر است با هواداران این تیم رو راست بود و حقیقت ماجرا را به زبان آورد. آیا مسئولین استقلال وعده رونمایی از خریدهای چراغ خاموش خود پس از معرفی سرمربی را نداده بودند؟ پس چه شد آنهمه ادعا در مورد خریدهای پنهانی ؟

در فاصله حدود 40 روز مانده به شروع لیگ، نه تکلیف باقیمانده کادر فنی و معارفه دستیار ایرانی مشخص است… نه تکلیف بازیکنانی که ماندنی هستند و قرار است با انها تمدید شود …. نه تکلیف بازیکنان مازاد …. و نه تکلیف بازیکنان جدیدی که قرار است به این تیم اضافه شوند…. از همه مهمتر هنوز تاریخ شروع تمرینات استقلال با تیم نصف و نیمه هم مشخص نشده است که همه این موارد در کنار دیر انتخاب شدن سرمربی جدید تیم، مسلماً تاثیر منفی در عملکرد ساپینتو در ابتدای فصل جدید خواهد گذاشت.

 

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • پرویز نفوذی 25 ژوئن 2022 / 3:08 ق.ظ

    تعلل در پیدا کردن زمین تمرینی مناسب، جذب مربی، بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات و تمدید با بازیکنان کلیدی و…موارد مشکوک استقلال ۶- ۷ سال اخیر بوده است. به نظر من گذشته از کارشکنی های ارکان فاسد و مافیای فوتبال در جهت تضعیف تیم استقلال که دیگر علنی شده. همچنین نباید بی کفایتی های و نقطه نظرات مخرب اعضای بی خاصیت مجمع تیم استقلال را نادیده گرفت. جایی که پرویز مظلومی (آرسن لوپن استقلال) نقطه مشترک همه سال های اخیر آن بوده است!!! همان شخصی که جایگاه خود را بعنوان پیشکسوت فراموش کرده و بخاطر مقام و رضایت مدیران فاسد بالادستی ستاره های آسیایی استقلال را انکار میکند. متاسفانه ایشان علی رغم آشنایی به علم روز فوتبال دنیا و عدم تخصص مدیریتی بدون هیچ دستاورد مشخصی همیشه در دایره تصمیم گیری و مشاوران مدیرعامل استقلال حضور داشته. در جذب مربیان، بازیکنان و امور فنی دخالت میکند و هر از گاهی بر علیه سرمربی جبهه گیری کرده است.استقلال نیاز به مدیران و مشاوران جوانان متخصص، متعهد، متعصب به تیم و با انرژی نیاز دارد و باید از شر افکار پوسیده و بی تعصبانی چون پرویز مظلومی بدون دست آورد مدیریتی و فنی خلاص شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید