کد خبر:19852
پ

جلسه فوری در استقلال | بازگشت فرهاد مجیدی و کادر سابق؟

پس از شکست استقلال مقابل سپاهان، هواداران خشمگین استقلال خواهان برکناری یا استعفای محمود فکری و بازگشت کادر فنی سابق استقلال به این تیم شدند.   جلسه فوری در استقلال | بازگشت فرهاد مجیدی و کادر سابق؟ از گوشه و کنار خبر می رسد هیئت مدیره استقلال در خصوص کسب نتایج ضعیف استقلال پس از […]

پس از شکست استقلال مقابل سپاهان، هواداران خشمگین استقلال خواهان برکناری یا استعفای محمود فکری و بازگشت کادر فنی سابق استقلال به این تیم شدند.

 

جلسه فوری در استقلال | بازگشت فرهاد مجیدی و کادر سابق؟

جلسه فوری در استقلال | بازگشت فرهاد مجیدی و کادر سابق

از گوشه و کنار خبر می رسد هیئت مدیره استقلال در خصوص کسب نتایج ضعیف استقلال پس از دربی تشکیل جلسه خواهد داد و در خصوص روند نزولی نتیجه گیری تیم از سرمربی تیم بازخواست خواهد کرد و احتمال اینکه خروجی این جلسه به برکناری محمود فکری بیانجامد کم نیست.

در چند روز گذشته صحبتهایی مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در راس کادر فنی تراکتور یا ذوب آهن شنیده شده است اما به نظر می رسد فرهاد مجیدی منتظر اتفاقات رو نیمکت استقلال است تا با خیال راحت و نبود احمد سعادتمند که با یک نقشه مافیایی پروسه کنار گذاشتنش را کلید زد، به تیمش بازگردد.

در حال حاضر به نظر می رسد بازیکنان استقلال با کادر فنی این تیم به بن بست رسیده اند و از مصاحبه های انتهای بازی بازیکنان این تیم به نظر می رسد کادر فنی استقلال حتی نزد بازیکنان تیم نیز مقبولیت ندارد و شاید برکناری یا استعای محمود فکری، به نفع باشگاه استقلال و فکری باشد چرا که با ادامه این روند بدون شک هر دو طرف ضرر خواهند کرد.

 

با توجه به اینکه مدت زیادی از حضور مجیدی در استقلال نمی گذرد و  شناخت دو طرفه بین کادر سابق با بازیکنان وجود دارد به نظر می رسد بازگشت مجیدی به نیمکت استقلال، بهترین اتفاق ممکن برای این تیم خواهد بود چرا که هم هواداران استقلال از این اتفاق خوشحال خواهند شد و خواهان عملیاتی شدن این موضوع هستند و هم زمان زیادی برای ایجاد درک متقابل بین بازیکنان و کادر فنی تلف نمی شود و استقلال خیلی زود به فرم ایده آل در نیم فصل دوم باز خواهد گشت.

با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد فرهاد مجیدی با کادر فنی با دانشش (صالح مصطفوی و مجید نامجو مطلق) می تواند دوباره در استقلال قدرتنمایی کند چرا که تیم استقلال نسبت به فصل گذشته تقویت شده و در صورت بازگشت مجیدی، او شانس قهرمان کردن استقلال در لیگ برتر و جام حذفی را هم خواهد داشت اما هواداران استقلال با توجه به 15 بازی بی کییتی که از استقلال در نیم فصل اول رقابتهای لیگ برتر دیده اند، هیچ امیدی به کادر فنی فعلی چه در رقابتهای داخلی و چه برون مرزی ندارند.

دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • حسن استقلالی 14 فوریه 2021 / 12:06 ب.ظ

    جان ناموستون این محمود فکری و بندازید بیرون مربی کجا بوده فقط فرهاد مجیدی میتونی این تیم درست کنه

  • استقلال 14 فوریه 2021 / 11:36 ق.ظ

    این بی شعور تو پنالتی سه یک از گاو خورده اونا چه به مربیگری تیم بزرگی مثل استقلال
    اینکاره نیس هیچی حالیش نیس

  • محمود 14 فوریه 2021 / 8:28 ق.ظ

    خلیل زاده متهم اول فراری دادن استراماچونی است, علی خطیر به روشنی گفت که خلیل زاده پول استراماچونی را داشت و نداد.سعادتمند به استقلال کمک کرد. وریا غفوری هفته پیش اینو اعتراف کرد. فرهاد بی جهت با او به مشکل خورد .سعادتمند رفت بدهی استرا را بده دید مذاکره هم بکنه بد نیست. چون فرهاد انگشت کوچیکه استرا هم نیست

  • محمد 14 فوریه 2021 / 7:09 ق.ظ

    فقط امیر قلعه نویی میتونه استقلال نجات بده

  • ابی 13 فوریه 2021 / 11:24 ب.ظ

    مجیدی شرفش از فکری یابو بیشتره بهترین خصلت مجیدی اینکه بهونه نمیاره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید