کد خبر:17382
پ

جلسه اضطراری در باشگاه پرسپولیس تکذیب شد | بمب ساعتی در آستانه انفجار

در حالی که چند ساعت بیشتر به اولتیماتوم سرمربی پرسپولیس به وزیر ورزش برای برکناری مهدی رسول پناه از سمت ریاست هیئت مدیره پرسپولیس باقی نمانده است، یحیی در تمرین روز گذشته پرسپولیس حضور فعال نداشت و امروز نیز تمرینات تیمش را تعطیل کرد تا نشان دهد مسئله تهدید او جدی است.   تنها راه […]

در حالی که چند ساعت بیشتر به اولتیماتوم سرمربی پرسپولیس به وزیر ورزش برای برکناری مهدی رسول پناه از سمت ریاست هیئت مدیره پرسپولیس باقی نمانده است، یحیی در تمرین روز گذشته پرسپولیس حضور فعال نداشت و امروز نیز تمرینات تیمش را تعطیل کرد تا نشان دهد مسئله تهدید او جدی است.

 

تنها راه گل محمدی برای از دور خارج کردن رسول پناه از پرسپولیس

 

جلسه اضطراری در باشگاه پرسپولیس تکذیب شد | بمب ساعتی در آستانه انفجار

حمله ارسلان مطهری به رکورد 21 ساله مهدی هاشمی نسب را در دربی

صبح امروز چند هوادار پرسپولیس با تجمع مقابل باشگاه پرسپولیس خواستار برکناری رسول پناه شدند که این تجمع با حمایت پرشمار هواداران پرسپولیس مواجه نشد و افراد حاضر در صحنه توسط پلیس متفرق شدند.

اما ماجرا وقتی جدی تر شد که برخی منابع خبری مدعی شدند قرار است پنجشنبه جلسه فوق العاده هیئت مدیره پرسپولیس تشکیل شود تا در خصوص صحبتهای سرمربی تیم و موضع گیری گل محمدی علیه رسول پناه بحث و گفتگو کنند که البته این خبر توسط باشگاه پرسپولیس تکذیب شد. به نظر می رسد تداوم این وضعیت، آتش زیر خاکستر بین سرمربی و رئیس هییت مدیره را شعله ور تر خواهد کرد چرا که همانطور که پیشتر اشاره شد، بسیار بعید به نظر می رسد وزیر ورزش با دستور سرمربی پرسپولیس قصد برکنار کردن رسول پناه را داشته باشد و شرایط به سمتی خواهد رفت که توپ در زمین گل محمدی خواهد افتاد چرا که به زعم آنها، رسول پناه در دوران مدیرعاملی اش هر آنچه یحیی در زمینه جذب بازیکن خواسته را انجام داده و با پرداخت بدهی برانکو، بخش مهمی از مشکلات تیم را مرتفع کرده است و در این لجبازی که بین طرفین ایجاد شده، بعید به نظر می رسد هیئت مدیره طرف رسول پناه (بخوانید وزارت ورزش) را رها کرده و طرف سرمربی را بگیرد.

پی نوشت:  با این وضعیت، باشگاه پرسپولیس یا جای گل محمدی است یا جای رسول پناه و با توجه به اینکه بدون شک وزیر ورزش از رسول پناه در این قضیه دفاع خواهد کرد، احتمالاً گل محمدی محکوم به رفتن خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید