کد خبر:33216
پ

جعل در جعل | گل گهر در باتلاق دروغ فرو رفت + عکس استعلام بازیهای ملی باکامنگا

خبرگزاری تسنیم در حالی رسید استعلام باشگاه گل گهر بابت اریک باکامنگا و تائید 4 بازی او را منتشر کرده که به نظر می رسد این رسید جعلی بوده و این بازیکن 4 بازی ملی در کارنامه ش دیده نمی شود. بر طبق محتویات متن زیر که به گفته مسئولین باشگاه گل گهر تائیدیه فدراسیون […]

خبرگزاری تسنیم در حالی رسید استعلام باشگاه گل گهر بابت اریک باکامنگا و تائید 4 بازی او را منتشر کرده که به نظر می رسد این رسید جعلی بوده و این بازیکن 4 بازی ملی در کارنامه ش دیده نمی شود. بر طبق محتویات متن زیر که به گفته مسئولین باشگاه گل گهر تائیدیه فدراسیون فوتبال گابن در خصوص 4 بازی ملی این بازیکن است، باکامنگا در 4 بازی گابن مقابل لیبریا، بنین، توگو و رواندا به میدان رفته است اما با یک جستجوی ساده در سایتهای ورزشی در خصوص این بازیها به سادگی می توان دریافت این ادعا جعلی است چرا که باکامنگا در لیست بازیکنان تیم ملی گابن مقابل بنین در تاریخ 11 اکتبر 2020 حضور نداشته است.

 

جعل در جعل | گل گهر در باتلاق دروغ فرو رفت + عکس استعلام بازیهای ملی باکامنگا

اینکه در این بین باشگاه گل گهر اطلاعات واقعی را منتشر نمی کند و یا فدراسیون فوتبال گابن آمار اشتباه به این باشگاه داده بر ما پوشیده است اما آنچه مشخص است، نداشتن 4 بازی ملی در کارنامه اریک باکامنگا است که حضور این بازیکن در دیدار مقابل استقلال و سایر دیدارهایی که به میدان رفته را زیر سوال می برد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می بایست به زودی در خصوص اعلام نتیجه 3 بر 0 بازیهایی که باکامنگا به میدان رفته، تصمیم گیری کند.

 

در تصویر زیر لیست بازیکنان دو تیم بنین و گابن را در تاریخ فوق الذکر می بینید که باکامنگا حتی روی نیمکت هم حضور نداشته است. در هر صورت به نظر می رسد اگر فدراسیون فوتبال قصد رفع و رجوع مسئله از طریق مصلحت اندیشی را داشته باشد، با شکایت دو باشگاه پیکان و استقلال به مراجع بالاتر مواجه می شود و چاره ای جز راستی آزمایی ادعای این باشگاه ها از طریق رصد اطلاعات بازی ندارد چرا که به نظر می رسد استعلام فدراسیون فوتبال گابن، جعلی است.

کلیدواژه : گل گهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید