کد خبر:11288
پ

جعفر سمیعی مدیرعامل جدید پرسپولیس کیست | مردی از جنس ایرج عرب

پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و وزیر ورزش در ظهر امروز، جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب شد و به همین منظور نیز هیئت مدیره پرسپولیس بیانیه ای را در خصوص این انتخاب صادر کرد.   جعفر سمیعی مدیرعامل جدید پرسپولیس کیست؟ سمیعی پیش از این به عنوان مشاور شهردار و […]

پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و وزیر ورزش در ظهر امروز، جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب شد و به همین منظور نیز هیئت مدیره پرسپولیس بیانیه ای را در خصوص این انتخاب صادر کرد.

 

جعفر سمیعی مدیرعامل جدید پرسپولیس کیست؟

سمیعی پیش از این به عنوان مشاور شهردار و رئیس کل حراست شهرداری تهران فعالیت می‌کرد و مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان نیز بود. با توجه به اینکه ایرج عرب نیز پیشنر در حراست وزارت ورزش مشغول به کار بوده، این دومین انتخاب وزیر ورزش در انتخاب یک نیروی امنیتی در پرسپولیس محسوب می شود. حال باید دید با حضور سمیعی آیا برخی افراد حاشیه دار  اطراف باشگاه که در ماههای اخیر مدام توسط نهادهای نظارتی برای پاسخگویی احضار می شدند، از این تیم دور خواهند شد یا خیر؟

 

بیانیه باشگاه پرسپولیس پس از انتخاب سمیعی به سمت مدیرعامل

 

و به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ،اعضای هیات مدیره پرسپولیس پس از انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیر عامل این باشکاه بیانیه ای صادر کردند که متن آن به شرح ذیل است:

پرسپولیس عزیز ما روزهای مهمی را سپری می کند و دور نیست زمانی که افتخار بزرگ آسیایی روی سینه پرسپولیس عزیز ما بنشیند و غرور و عزت به ارمغان بیاورد.

در چنین شرایطی و با توجه به استعفای آقای مهدی رسول پناه، سرپرست محترم باشگاه که لازم می دانیم از زحمات و تلاش های وی تشکر کنیم، پس از بررسی برنامه های گزینه های مطرح، آقای جعفر سمیعی ظفرقندی را به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب کردیم.

ایجاد شرایط لازم برای ادامه مسیر پرسپولیس تا قهرمانی آسیا، تسریع روند خصوصی سازی و مبارزه با فساد مهمترین شاخص های مدنظر اعضای هیئت مدیره بود که در برنامه آقای سمیعی به صورت کامل دیده می شد.

از پیشکسوتان گرامی، هواداران عزیز، اعضای کادر فنی و بازیکنان می خواهیم با وحدت و همدلی مدیرعامل جدید را در رسیدن به این اهداف یاری کنند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • پیمان 29 اکتبر 2020 / 9:04 ب.ظ

    عرب ، رسول پناه و سمیعی در بی تجربگی و بدون سابقه بودن برای پست مدیرعاملی مشترک هستن..مژده به دشمنان پرسپولیس که پروژه نابودکردن که با عرب شروع شد و با رسول پناه به اوج رسید ادامه خواهد یافت..

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید