کد خبر:21911
پ

جزئیات پیشنهاد بارسلونا به مسی برای ماندن در تیم

برنامه لاپورتا رئیس جدید باشگاه بارسلونا این است که مسی را به هسته مرکزی تیم بدل سازد و با جوانان، بارسلونا را به شکوفایی برساند. او برنامه دارد که برای راضی کردن مسی، چند خرید مثبت انجام دهد و لئو را مجاب کند که این تیم می‌تواند برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا […]

برنامه لاپورتا رئیس جدید باشگاه بارسلونا این است که مسی را به هسته مرکزی تیم بدل سازد و با جوانان، بارسلونا را به شکوفایی برساند. او برنامه دارد که برای راضی کردن مسی، چند خرید مثبت انجام دهد و لئو را مجاب کند که این تیم می‌تواند برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بجنگد.
🔹موندو دپورتیوو گزارش داد که لاپورتا قصد دارد هالند را به عنوان گزینه اصلی خود به بارسلونا آورد و در نظر دارد که با توجه به شرایط اقتصادی باشگاه برای جذب آگوئرو، دوست صمیمی مسی و دیوید آلابا تلاش کند.البته باید عنوان کرد که با توجه به شرایط اقتصادی بارسلونا، خرید این بازیکنان نیازمند فروش بازیکنانی از ترکیب کنونی است.
🔹پیشنهاد بارسلونا به لئو مسی قطعا با کاهش دستمزد روبه‌رو خواهد بود ولی لاپورتا قصد دارد او را تا سن 35 سالگی ( 2 سال دیگر) در این باشگاه حفظ کند. پس از آن مسی می‌تواند به آمریکا سفر کرده و طبق گزارش‌ها برای اینترمیامی و باشگاه دیوید بکام بازی کند و پس از آن و خداحافظی از فوتبال به سفیر باشگاه بارسلونا بدل شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید