کد خبر:33363
پ

جزئیات قرارداد پرسپولیس با کارگزار ایده پویان ماژ | فقط 330 میلیارد عملیاتی!

طبق اعلام قبلی از ساعت 10 امروز صبح کارگزار جدید پرسپولیس توسط مدیریت این باشگاه به هواداران معرفی شد. بر این اساس، ایده پویان ماژ کارگزار رسمی پرسپولیس تا پایان فصل خواهد بود. نکته جالب در این مراسم که هم اکنون از یوتیوب باشگاه پرسپولیس در حال پخش زنده است، پوشش 330 میلیاردی درامدهای عملیاتی […]

طبق اعلام قبلی از ساعت 10 امروز صبح کارگزار جدید پرسپولیس توسط مدیریت این باشگاه به هواداران معرفی شد. بر این اساس، ایده پویان ماژ کارگزار رسمی پرسپولیس تا پایان فصل خواهد بود. نکته جالب در این مراسم که هم اکنون از یوتیوب باشگاه پرسپولیس در حال پخش زنده است، پوشش 330 میلیاردی درامدهای عملیاتی کارگزار جدید پرسپولیس است که در مقایسه با رقم 500 میلیاردی کارگزار استقلال رقم بسیار نازلی به نظر می رسد.

 

جزئیات قرارداد پرسپولیس با کارگزار جدیدش | فقط 330 میلیارد عملیاتی!

جزئیات قرارداد پرسپولیس با کارگزار جدیدش | فقط 330 میلیارد عملیاتی!

بر طبق صحبتهای صدری،  قرارداد پرسپولیس با کارگزار جدید به این صورت است که 220 میلیارد برای تبلیغات روی پیراهن و شبکه های اجتماعی + 110 میلیارد برای تبلیغات محیطی استادیوم آزادی و 300 میلیارد تومان هم بابت پخش زنده به باشگاه پرسپولیس پرداخت خواهد شد که عملاً قسمت درآمدزایی 300 میلیاردی آن غیرعملیاتی و غیرقابل دسترس به نظر می رسد.

 

ظاهراً رقابت بین مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به جایی رسیده که مدیریت پرسپولیس و به طور خاص شخص صدری تنها برای مانور تبلیغاتی و رسانه ای و اعلام رسانه ای کارگزار 630 میلیاردی بند دریافت 300 میلیاردی را در قرارداد گنجانده تا رقم اعلام در رسانه ها از حریف بیشتر به نظر بیاید اما کیست که نداند بودجه دریافتی پرسپولیس در نهایت همان 330 میلیارد تومان خواهد بود و نه 630 میلیارد تومان!

 

پی نوشت: نکته جالب اینکه باشگاه استقلال بابت تبلیغات محیطی 150 میلیارد تومان دریافتی از کارگزارش دارد و مسئولین پرسپولیس که برند تیم خود را برند برتر می دانستند تنها موفق به عقد قراردادی 110 میلیاردی بابت تبلیغات محیطی شدند. این اتفاق در حالی رخ داد که پیشتر در جریان بی نتیجه ماندن مزایده باشگاه پرسپولیس با کف پیشنهادی 300 میلیاردی، عملاً بسیاری از ادعاهای مسئولین پرسپولیس رنگ باخته بود.

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علی 6 دسامبر 2021 / 3:31 ب.ظ

    همه ایران میدونن پبروزی بدن حمایت مافیا و داوری و حمایت های پشت پرده هیچی نیست . ولی استقلال با این قرار داد فوتبال آسیا رو تسخیر خواهد کرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید