کد خبر:21473
پ

جزئیات قرارداد شهریار مغانلو با پرسپولیس

ساعاتی پیش شهریار مغانلو با حضور در باشگاه پرسپولیس، قرارداد خود را رسماً با این تیم امضا کرد و از فردا در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد. جزئیات زیادی از قرارداد او با پرسپولیس رسانه ای نشده اما در ادامه به آنچه ابراهیم شکوری در خصوص نوع قرارداد او متذکر شده توجه فرمائید.   جزئیات […]

ساعاتی پیش شهریار مغانلو با حضور در باشگاه پرسپولیس، قرارداد خود را رسماً با این تیم امضا کرد و از فردا در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد. جزئیات زیادی از قرارداد او با پرسپولیس رسانه ای نشده اما در ادامه به آنچه ابراهیم شکوری در خصوص نوع قرارداد او متذکر شده توجه فرمائید.

 

جزئیات قرارداد شهریار مغانلو با پرسپولیس

جزئیات قرارداد شهریار مغانلو با پرسپولیس

قرارداد شهریار مغانلو با پرسپولیس تا پایان فصل و به صورت قرضی از تیم سانتاکلارا منعقد شده است و طرفین در انتهای قرارداد با توافق با باشگاه مبدا می توانند این قرارداد را به قطعی تبدیل کنند و یا در صورت عدم نیاز کادر فنی به او، این بازیکن به سانتاکلارا بازخواهد گشت.

رقم رضایتنامه شهریار مغانلو 50 هزار دلار بوده که توسط یکی از هواداران پرسپولیس پرداخت شده است و این بازیکن با تخفیف قابل توجه به پرسپولیس در خصوص رقم قراردادش تا انتهای فصل و همچنین گذشتن از دستمرد یک ماه خود در تیم سانتاکلارا عملاً ثابت کرد که یک پرسپولیسی واقعی است و برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس قید بسیاری از مسائل را زده است.

گفتنیست پرسپولیس در ابتدای فصل به او پیشنهاد مالی به مراتب بهتری ارائه کرده بود اما شهریار مغانلو که رویای ستاره شدن و طی مسیر مهدی طارمی را در سر می پروراند با یک انتخاب اشتباه، مسیر حرفه ای خود را عوض کرد و اینبار قصد دارد با ییشتر دیده شدن در پرسپولیس و گلزنی در این تیم، بار دیگر به کانون توجه در فوتبال ایران تبدیل شود و با رسیدن به تیم ملی، پیشنهادات بهتری از تیم های اروپایی دریافت کند.

بر طبق شنیده های غیر رسمی، مبلغ قرارداد شهریار مغانلو برای نیم فصل، یم و نیم میلیارد تومان است و او قادر است در ادامه بازیهای لیگ برتر، جام حذفی و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس را همراهی کند و در تابستان 1400 در خصوص وضعیت او برای ماندن در پرسپولیس یا فسخ قراردادش تصمیم گیری می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید