کد خبر:41959
پ

جزئیات بروزرسانی بزرگ لینک اسپم گوگل دسامبر 2022

بروزرسانی بزرگ لینک اسپم گوگل link spam update دسامبر 2022 بر روی تمام زبان ها از جمله زبان و وب فارسی منتشر شد. 🔸 این بروزرسانی مهم روز جاری بر روی سیستم های جستجوی گوگل و به کمک سیستم رتبه بندی SpamBrain انجام شده و هدف آن مبارزه با لینک سازی غیرطبیعی و اسپم و […]

بروزرسانی بزرگ لینک اسپم گوگل link spam update دسامبر 2022 بر روی تمام زبان ها از جمله زبان و وب فارسی منتشر شد.

🔸 این بروزرسانی مهم روز جاری بر روی سیستم های جستجوی گوگل و به کمک سیستم رتبه بندی SpamBrain انجام شده و هدف آن مبارزه با لینک سازی غیرطبیعی و اسپم و سایت های فروش و عرضه لینک و سایت هایی که لینک اسپم دریافت می کنند است که اکنون تاثیر تمام این لینک ها را در سطح وسیعی از وب باطل خواهد کرد.

🔸 نکته بسیار مهمی که در این لحظه اتفاق افتاده این است که از 14 دسامبر 2022 لینک های هرزنامه در تمام وب سایت ها در سرتاسر وب بطور کامل خنثی شده و هر اعتباری که توسط این پیوندها بر روی صفحات وب منتقل شده بطور کامل از بین می رود.

🔸 بدین ترتیب اگر وب سایت ها از متد لینک سازی غیر طبیعی استفاده می کنند و حتی از چنین الگویی بی خبر هستند، رتبه و جایگاه و اعتبار صفحات فوق را در سرتاسر نتایج جستجو از دست خواهند داد.

🔸 ابطال ارزش لینک ها و تاثیر آنها و همچنین اعتبار و ارزش کلیه صفحاتی که به عنوان لینک سازی غیر طبیعی شناسایی می شوند شامل تمام نتایج گذشته نیز می باشد.

🔸 بروزرسانی لینک اسپم دسامبر 2022 که از SpamBrain به عنوان سیستم پیشگیری از اسپم مبتنی بر هوش مصنوعی است، علاوه بر شناسایی مستقیم هرزنامه ها، از این لحظه می تواند کلیه سایت هایی که لینک خریداری کرده اند و سایت هایی که برای ارسال لینک های خروجی “فروش بک لینک” استفاده می شوند را شناسایی کند.

🔸 این سایت ها همگی ضمن ابطال کلیه لینک های مربوطه، صفحات لینک دهنده و لینک گیرنده بطور کامل اعتبارشان را از دست می دهند.

🔸 این امکان در اختیار کاربران وب قرار گرفته که بتوانند لینک سازی های غیر طبیعی و اسپم را گزارش کنند.

🔹 بروزرسانی بزرگ لینک اسپم 2022 از روز جاری تا دو هفته بر روی نتایج جستجو rollout خواهد شد و نتایج وب را در تمام زبان ها و کلیه ریجن ها تحت تاثیر قرار می دهد.

برگرفته از کانال شهرام رهبری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید