کد خبر:24008
پ

جریمه فرشید اسماعیلی به خاطر شادی گل مقابل الاهلی

رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب رسما آغاز شده است  و کنفدراسیون فوتبال آسیا با قوانین سختگیرانه خود تلاش کرده سلامت بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها را حفظ کند. پروتکل‌های بهداشتی AFC به شرح زیر است: به غیر از سرمربیان تیم‌ها، لازم است تمام اعضای نیمکت‌نشین و بازیکنان ذخیره در تمام جریان مسابقه و […]

رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب رسما آغاز شده است  و کنفدراسیون فوتبال آسیا با قوانین سختگیرانه خود تلاش کرده سلامت بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها را حفظ کند. پروتکل‌های بهداشتی AFC به شرح زیر است:

به غیر از سرمربیان تیم‌ها، لازم است تمام اعضای نیمکت‌نشین و بازیکنان ذخیره در تمام جریان مسابقه و قبل و بعد از آن ماسک بزنند.
در همه مراحل باید رعایت فاصله یک و نیم متر اجرا شود و این مورد اجبار و مورد تاکید AFC است.
آی‌دی کارت همواره باید همراه و روی سینه اعضای تیم‌ها باشد و افراد متفرقه اجازه همراهی تیم‌ها و حضور در اطراف زمین و ورزشگاه را ندارند.
پس از ورود تیم‌ها به زمین مسابقه، بازیکنان اصلی هر دو تیم باید رو در روی هم بایستند و به مدت ۳۰ ثانیه یکدیگر را تشویق کنند؛ ضمن اینکه دست دادن آن‌ها به یکدیگر نیز ممنوع است.
شادی پس از گل بازیکنان ایرادی ندارد، اما بازیکنان برای شادی گل اجازه ندارند به سمت نیمکت‌ها و مربیان بروند.
تعویض لباس بازیکنان پس از پایان مسابقه ممنوع است.
پس از اتمام مسابقه، تمام اعضای تیم‌ها باید سریعا به رختکن بروند و پس از آن بلافاصله ورزشگاه را ترک کنند تا تداخلی در زمان خروج آن‌ها و ورود تیم بعدی به ورزشگاه صورت نگیرد.

خلاصه بازی استقلال و الاهلی (5-2)

بدین ترتیب به نظر می رسد بار دیگر بازیکنان ایرانی در خصوص شادی گل خود توجیه نشده بودند و با توجه به اینکه شید اسماعیلی با نشان دادن پیراهن دانشگر در سمت نیمکت استقلال شادی گل خود را برگزار کرد، احتمالاً تیم استقلال با جیمه نقدی موجه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید