کد خبر:10166
پ

جرقه اختلاف بین مظلومی و فکری زده شد | وتوی ممنوع المصاحبه شدن توسط سرمربی!

در حالی که بر هیچکس پوشیده نیست نفراتی که به عناوین مختلف در فصل جدید در کادر رمدیریتی و فنی استقلال فعالیت می کنند، به زودی با هم به مشکل برخورد خواهند کرد؛ در اولین تنشی که بین سرپرست تیم و سرمربی رخ داد، محمود فکری قانونی که پرویز مظلومی وضع کرده بود را نقض […]

در حالی که بر هیچکس پوشیده نیست نفراتی که به عناوین مختلف در فصل جدید در کادر رمدیریتی و فنی استقلال فعالیت می کنند، به زودی با هم به مشکل برخورد خواهند کرد؛ در اولین تنشی که بین سرپرست تیم و سرمربی رخ داد، محمود فکری قانونی که پرویز مظلومی وضع کرده بود را نقض کرد.

 

آتش اختلاف بین مظلومی و فکری شعله ور شد | وتوی ممنوع المصاحبه شدن توسط سرمربی!

آتش اختلاف بین مظلومی و فکری شعله ور شد | وتوی ممنوع المصاحبه شدن توسط سرمربی!

صبح امروز اعلام شد پرویز مظلومی به عنوان سرپرست استقلال، اعضای کادر فنی تیم را ممنوع المصاحبه کرده تا تیم از حواشی به دور باشد اما تنها چند ساعت زمان لازم بود تا محمود فکری این قانون را نقض کند و با مصاحبه ای تقریباً حاشیه ای قدرت سرپرست تیم را به چالش بکشد.

 

پرویز مظلومی که از صلابت لازم برای حضور در پست سرپرستی در استقلال برخوردار نیست در اولین روزهای فعالیتش در این پست با اقدام متقابل سرمربی استقلال مواجه شد و به نظر می رسد این قصه سر دراز خواهد داشت و به اینجا ختم نخواهد شد.

 

فکری با این حرکت خود در عمل نشان داد هیچ ارزشی برای چنین دستورات و قوانینی از سمت سرپرست تیم قائل نیست و تنها تابع دستورات مدیرعامل تیم در این موارد است نه سرپرست تیم!

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • ۴۴۴۴ 21 اکتبر 2020 / 4:37 ب.ظ

    فرهاد مجیدی اگر غرور و کبر را کنار میگذاشت و به اسقلال تعصب داشت حتمن باید یک پیشکسوت معتبر مثل عمونصی یا پرویزخان را روی نیمکت و در کنار خودش قرار میداد تا با این وضع اسفناک کارش در اس اس به پایان نمیرسید!

  • اکبر 21 اکتبر 2020 / 4:13 ب.ظ

    پرویز مظلومی + محمود فکری = قهرمانی استقلال دربیستمین دوره لیگ برتر

  • فرهاد 20 اکتبر 2020 / 11:05 ب.ظ

    چرا خبر دروغ میزنی از خدا بیخبر! خجالت بکش مرد ناحسابی. محمود فکری قدر پرویزخان را میداند و خوب متوجه این داستان است که پرویزخان ضامن موفقیت استقلال است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید