کد خبر:19740
پ

جدیدترین فاکتورهای سئو 2021

در این مطلب مهم ترین و تاثیرگذارین تکنیک های جدید سئو را به شما معرفی میکنیم. ولی اگر قصد دارید به طور خلاصه با این راز و رمز های آشنا شوید، در ادامه توضیحات مختصری درباره هر بخش به شما دادیم.   جدید ترین فاکتورهای سئو 2021 اعتبار برند: میزان منشن یا تعامل کاربری با […]

در این مطلب مهم ترین و تاثیرگذارین تکنیک های جدید سئو را به شما معرفی میکنیم. ولی اگر قصد دارید به طور خلاصه با این راز و رمز های آشنا شوید، در ادامه توضیحات مختصری درباره هر بخش به شما دادیم.

 

جدید ترین فاکتورهای سئو 2021

جدیدترین فاکتورهای سئو 2021

اعتبار برند: میزان منشن یا تعامل کاربری با برند چه قدر است؟ هر چه افراد در فضای وب بیشتر در مورد برند شما حرف بزنند، این یعنی کسب و کار شما توانسته ارتباط خوبی با مشتریانش ایجاد کند.
سیگنال های شبکه اجتماعی: حضور در شبکه های اجتماعی در سئو تاثیر گذار است! دیگر نه! سیگنال های اجتماعی فاکتوری هستند که در سال های آینده برای گوگل اهمیت بیشتری دارد
تولید پادکست: دوران حاکمیت محتوای متنی رو به پایان است، بهتر است پا به پای نیاز کاربر پیش روید و مدیای صوتی و ویدئویی را زنده کنید.
تجربه کاربری: گوگل همیشه در تلاش است تا با انتشار الگوریتم های مختلف، فضای بهتر و راحت تری را برای استفاده کاربر فراهم کند. مدتی است که بهبود تجربه جستجو تبدیل به هدف نهایی گوگل شده و شما هم باید پا به پای گوگل جلو بروید.
هدف جستجو کاربر: هسته اصلی تجربه کاربری برای گوگل، هدف کاربر از جستجوست. یعنی کاربر چرا سرچ میکند و میخواهد به چه نوع محتوایی برسد؟ در نهایت وظیفه گوگل این است که مطمئن شود هدف کاربر با نتیجه ای که به او نشان میدهد همخوانی دارد. این یعنی مقاله سئو شده هر چند اصول سئو را اجرا کرده ولی به دلیل عدم شناخت هدف جستجو کاربر، به دست مخاطب نمیرسد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید