کد خبر:11227
پ

جدایی علی کریمی از استقلال به نفع استقلال تمام شد

در کیفیت فنی بالای علی کریمی شکی وجود ندارد اما به نظر می رسد خروج او از استقلال که البته قابل پیش بینی هم بود و کادر فنی هم با این فرض در نقل و انتقالات فعالیت کرد، هم برای علی کریمی مثبت ارزیابی می شود و هم در تیم محمود فکری، یک تهدید را […]

در کیفیت فنی بالای علی کریمی شکی وجود ندارد اما به نظر می رسد خروج او از استقلال که البته قابل پیش بینی هم بود و کادر فنی هم با این فرض در نقل و انتقالات فعالیت کرد، هم برای علی کریمی مثبت ارزیابی می شود و هم در تیم محمود فکری، یک تهدید را به فرصت تبدیل کرده است.

 

ترکیب رویایی استقلال در فصل بیستم

 

فروش پائیزه فروشگاه شوپیکا

نیم بوت پائیزه شیک لژدار

ست کیف و روسری باترفلای

نیم بوت چرم شیک

 

گفته می شود علی کریمی با رقمی نزدیک به 40 میلیارد تومان برای دو فصل با تیم اس سی قطر به توافق رسیده است و در وضعیت فعلیف هیچ تیمی در ایران قادر به پرداخت این مبلغ به یک بازیکن نبود و این بازیکن توانست نفع مالی خوبی از این انتقال ببرد.

 

در سمت مقابل محمود فکری نیز از مدتها پیش به خوبی پیش بینی این اتفاق را کرده بود و اجازه جدایی به فرشید باقری نداد و مهدی مهدی پور را از ذوب آهن جذب کرد که قادر به بازی در پست علی کریمی است.

در حال حاضر استقلال مشکلی از بابت پر کردن جای خالی علی کریمی ندارد چرا که او بغل دست هافبک دفاعی تیم و رو به جلو بازی می کرد و در استقلال مدل 99/1400 بازیکنانی همچون داریوش شجاعیان، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور و حتی فرشید باقری قادرند در پست او به میدان بروند و در صورت ماندگاری علی کریمی در تیم، ترافیک عجیب و سنگینی در پست او به وجود می آمد اما اکنون کادر فنی استقلال با فراغ بال قادر است از بازیکنان جدید خود در ترکیب استقلال استفاده کند.

به نظر می رسد با جدایی علی کریمی از استقلال، مهدی مهدی پور یا آرش رضاوند در کنار مسعود ریگی در میانه میدان استقلال ایفای نقش کنند و هواداران استقلال و کادر فنی این تیم، نگرانی خاصی از بابت کمبود مهره در این پست احساس نخواهند کرد.

 

نکته مهمی که در این بین وجود دارد اگر علی کریمی با آن مبلغ سنگین در تیم حفظ می شد، توازن پرداخت ها در بین بازیکنان به هم می خورد و همین مسئله بالانس تیم را به هم می زد که با جدایی این بازیکن، این تهدید نیز به فرصت تبدیل شد تا پرداخت های تقریباً در یک سطح را در استقلال شاهد باشیم.

 

پی نوشت: معمولاً در جدایی ستاره ها، این تهدید به فرصت تبدیل می شود که بازیکنان دیگر بتوانند با انگیزه بالا جای خالی ستاره مذکور را پر کنند و به عنوان مثال می توان به جدایی رونالدو از رئال مادرید اشاره کرد که باعث شد بار دیگر بنزمای فراموش شده به اوج بازگردد یا با جدایی بازیکنی مثل تیام، الهیار صیادمنشی چهره شد که هیچ کس فکرش هم نمیکرد و در پرسپولیس نیز پس از جدایی مهدی طارمی، علی علیپور  به عنوان آقای گلی رسید.

کلیدواژه : استقلالعلی کریمی

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 29 اکتبر 2020 / 10:52 ق.ظ

    بازی در دو تیم قرمز و آبی باید دلی باشد. چنانچه بهترین بازیکن هم باشه وقتی دلش با تیم نباشه بهتر که بهر! دوم اینکه طبیعیه وقتی رقم پیشنهادی عربهای متمول بازیکنی حتما حاوی را مراقب به رفتن به اونجا میکنه! تازه از بابت کیفیت و سطح فوتبال عربها اخیرا همه قبول داشته اند با قهرمانی قطر در جام ملت ها و الهلال عربستان در لیگ آسیا عمر تاییدی بر چند پله بالاتر تز حداقل کشورهای غرب آسیاست. درضمن اروپا برای بازیکنان ایرانی همچین بذل و بخششی نخواهد کرد و چه بهتر هر بازیکن خوش فکر و زیرکی در این لیگ ها خودشه جاکنه هم آینده مالی داره هم حداقل کیفیتی از ایران خودمان متاسفانه بالاتره!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید