کد خبر:29597
پ

جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس قطعی شد

با انتشار خبر پیشنهاد سپاهان برای معاوضه محبی با سانتاکلارا و جذب مغانلو و همچنین پرداخت مبلغی به تیم پرتغالی، مسئولین پرسپولیس به شدت تحت فشار قرار گرفته اند.   جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس قطعی شد پرسپولیسی ها که تصور می کردند می توانند با مذاکره با سران سانتاکلارا بر روی بند دائمی کردن […]

با انتشار خبر پیشنهاد سپاهان برای معاوضه محبی با سانتاکلارا و جذب مغانلو و همچنین پرداخت مبلغی به تیم پرتغالی، مسئولین پرسپولیس به شدت تحت فشار قرار گرفته اند.

 

جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس قطعی شد

جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس قطعی شد
عکس شهریار مغانلو با پیراهن سپاهان

پرسپولیسی ها که تصور می کردند می توانند با مذاکره با سران سانتاکلارا بر روی بند دائمی کردن مغانلو و حفظ او برای فصل بعد و همچنین ادامه لیگ قهرمانان آسیا کار کنند، امروز در شرایطی قرار گرته اند که در صورت اقدام برای دائمی کردن قرارداد مغانلو می بایست مبلغ 500 هزار دلار برای این انتقال کنار بگذارند.

این اتفاق در حالی رخ داده که سپاهانی ها پیشنهادی به ارزش 8 میلیارد تومان روی می مسئولین سانتاکلارا قرار داده اند که به موجب آن محبی با مغانلو معاوضه می شود و مبلغی نیز به سانتاکلارا پرداخت خواهد شد.

معانلو که با 150 هزار دلار از پیکان به سانتاکلارا پیوسته بود با درخشش در پرسپولیس توانسته ارزش مارکت خود را به 500 هزار دلار برساند و امروز مشتریانی همچون زنیت روسیه و سپاهان را پیش روی خود می بیند.

بر خلاف شایعات، مغانلو به مسئولین سانتاکلارا اعلام کرده حاضر نیست به سپاهان بپیوندد و در شرایطی که اگر پرسپولیس نتواند بند دائمی کردن قرارداد او را فعال کند او می بایست به تیم پرتغالی برگردد و یا به پیشنهادات دیگر فکر کند.

هر چه که هست با اتمام دولت روحانی و بسته شدن تزریق منابع مالی جدید به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در استقرار دولت جدید، به نظر می رسد جدایی مغانلو از پرسپولیس قطعی است چرا که اولویت پرداخت پرسپولیسی ها ا کردن طلب کالدرون برای جلوگیری از کسر امتیاز و از دست رفتن قهرمانی این تیم است و نه پرداخت 500 هزار دلار برای جذب مغانلو.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید