کد خبر:6953
پ

تکذیب پیوستن روزبه چشمی به ام صلال با چاشنی بازی رسانه ای الکاس

در حالی که روزبه چشمی مدافع استقلال در تهران با استقلالی ها قراردادش را تمدید کرد، امروز رسانه شبکه الکاس قطر در خبری عجیب مدعی شد، او با مسئولین تیم ام صلال به توافق رسیده و سال آینده در این تیم توپ خواهد زد.   پخش زنده بین اسپورت   تکذیب پیوستن روزبه چشمی به […]

در حالی که روزبه چشمی مدافع استقلال در تهران با استقلالی ها قراردادش را تمدید کرد، امروز رسانه شبکه الکاس قطر در خبری عجیب مدعی شد، او با مسئولین تیم ام صلال به توافق رسیده و سال آینده در این تیم توپ خواهد زد.

 

پخش زنده بین اسپورت

 

تکذیب پیوستن روزبه چشمی به ام صلال با چاشنی بازی رسانه ای الکاس

تکذیب پیوستن روزبه چشمی به ام صلال با چاشنی بازی رسانه ای الکاس

با پیگیری خبر مذکور از مسئولین باشگاه استقلال در ابتدا آنها به طور قاطع این خبر را کذب دانسته و رسانه ای شدن آن را حربه ای برای بر هم ریختن تمرکز بازیکنان استقلال دانستند چرا که پیشتر نیز این رسانه ها از پیشنهاد سنگین الدحیل به مهدی قایدی رونمایی کرده بودند.

با تامل بیشتر در برخی اتفاقات که توسط رسانه های خارجی رقم می خورد به نظر می رسد آنها رگ خواب هواداران فوتبال در ایران را شناسایی کرده اند و برای بازدید بیشتر و دیده شدن، دست به پوشش اخبار حساس در فوتبال ایران می زنند یا به آن می پردازند.

به عنوان مثال هواداران استقلال هنوز فراموش نکرده اند که جیانلوکا دی مارتزیو چطور با قاطعیت از توافق سعادتمند و استراماچونی برای بازگشت به استقلال صحبت کرد اما در نهایت مشخص شد اصلا پیشنهاد جدی مطرح نبوده و صحبت طرفین در خصوص تخفیف و مهلت برای پرداخت مطالبات بوده است.

از طرف دیگر سعد الحارثی خبرنگار معروف عربستانی نیز با علم به کری خوانی طرفداران استقلال و پرسپولیس هرزچندگاهی با کنایه های گزنده به پرسپولیس در کانون توجه هواداران فوتبال در ایران قرار می گیرد و بر فالوورهایش اضافه می شود.

 

توئیت جنسی و توهین آمیز سعد الحارثی علیه پرسپولیس

 

سردمدار سوء استفاده از ناآگاهی هواداران فوتبال در ایران نیز سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا است که هرگاه با افت بازدید مواجه می شود، یک نظرسنجی ترتیب می دهد که یک نماینده از استقلال و یک نماینده از پرسپولیس در آن حضور دارند و بدین ترتیب، میلیونها ایرانی را به سایت مذکور می کشاند.

شبکه الکاس و امثالهم نیز برای عقب نماندن از قافله به تازگی به جمع رسانه هایی پیوسته که اخبار غیرموثق در خصوص فوتبال ایران مخابره می کند و هدف این رسانه نیز مثل موارد قبلی تنها جذب مخاطب و بازدید بیشتر بوده و هست و هواداران فوتبال در ایران می بایست نسبت به اخباری که می شنوند یا مطالعه می کنند، هوشیار باشند تا در دام های رسانه ای این چنینی گرفتار نشوند.

 

پی نوشت: وقتی بسیاری از رسانه های ورزشی ظاهراً معتبر داخلی در فضای رقابت برای جذب مخاطب و بازدید بیشتر درمانده می شوند، رو به انتشار چنین شایعات فیک و جعلی می آورند، از رسانه های آن ور آبی، انتظار بیشتری نمی رود. رویه غلط در رسانه های ورزشی بزرگ کشور باعث شده اعتماد مخاطب به رسانه های خارجی به مراتب بیشتر ازرسانه های داخلی باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید