کد خبر:30972
پ

تکذیب شایعه مضحک پارتی شبانه بازیکنان و مربی استقلال در دوبی

در حالی که فشار به احمد مددی برای خروج هر چه سریعتر از بدنه مدیریت استقلال بیشتر می شود، به نظر می رسد اضلاع مختلف فشار بر روی سرمربی استقلال هر یک در حال اقدام متقابل برای تحت فشار قرار دادن فرهاد مجیدی و بازیکنان این تیم هستند و در جدیدترین شایعه که محمود فکری […]

در حالی که فشار به احمد مددی برای خروج هر چه سریعتر از بدنه مدیریت استقلال بیشتر می شود، به نظر می رسد اضلاع مختلف فشار بر روی سرمربی استقلال هر یک در حال اقدام متقابل برای تحت فشار قرار دادن فرهاد مجیدی و بازیکنان این تیم هستند و در جدیدترین شایعه که محمود فکری نیز بر طبق شنیده های خود به آن اشاره کرد، حضور بازیکنان و سرمربی استقلال در پارتی شبانه در دوبی است.

 

تکذیب شایعه مضحک پارتی شبانه بازیکنان و مربی استقلال در دوبی

تکذیب شایعه مضحک پارتی شبانه بازیکنان و مربی استقلال در دوبی

پس از اینکه جریان فشار رسانه ای بر روی سرمربی استقلال، ابتدا وی را متهم به قمار و شرطرندی و پوکر بازی کردند، اینبار به سراغ تخریب وی با شایعه حضور در پارتی شبانه در دوبی امارات رفته اند تا با افزایش فشار بر روی فرهاد مجیدی، عرصه را برای ماندن او تنگ و تنگ تر کنند تا او نیز مثل استراماچونی، عطای کار را به لقایش ببخشد و خودش استعفا دهد.

تخریب چی ها که ظاهراً دل پری از فرهاد مجیدی به واسطه نماد 4 دارند، متشکل از برخی زالوهای مجازی سمت تیم رسانه ای رقیب مثل (ح.ق) و البته با همکاری ائتلاف ضد مجیدی به رهبری محمود فکری هستند.

آنها ابتدا به موضوع دوپینگ فرهاد مجیدی پرداختند که هرگز اثبات نشد و افرادی که این اتهام را به وی می زدند در آرزوی مثبت شدن تست دوپینگ مجیدی، حسرت به دل ماندند چرا که مجیدی بر خلاف کاپیتان تیم محبوب آقایان که از تست دوپینگ فرار می کند، رکورددار تست دوپینگ در ایران بوده و هست و هرگز نمونه ای از وی مثبت اعلام نشد.

پس از تست دوپینگ آقایان به سراغ تخریب مجیدی از مجاری سیاسی رفتند و به واردات او با ارز دولتی پرداختند که هرگز ثابت نشد و در حد همان شایعه باقی ماند.

پس از این اتفاق فرهاد مجیدی به قمار و شرطبندی در بازی پوکر متهم شد و حتی زالوی معلوم الحال (ح.ق) با آب و تاب تمام به پورشه سفید مجیدی اشاره کرد که در شرطبندی باخته است! (ذهن مریض و خیال پرداز این دوستان اگر در مسیر درست به کار گرفته می شد، شاهد انتشار کتاب های تخیلی به مراتب بهتر از نوشته ها ژول ورن بودیم.)

در آخرین ترکش از سری ترکش های آقایان که به سمت مجیدی پرتاب شده، وی به شب زنده داری در کلوب های شبانه در دوبی متهم شده که هیچ مدرک و سندی بابت این اتهام وجود ندارد و این فضاسازی رسانه ای در راستای جوسازی های قبلی برای تخریب وجهه سرمربی محبوب استقلال انجام شده است.

 

نکته جالب اینکه مهدی رسول پناه به طور مستند مدعی شد، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در زمینه جا به جایی بازیکنان، دلالی می کند اما این موضوع توسط باند مافیایی رسانه ها به دست فراموشی سپرده شد و تریبونی به رسول پناه داده نشد اما هر روز شاهد سم پاشی رسانه ای علیه فرهاد مجیدی هستیم که ظاهراً داغ بزرگی بر دل برخی گذاشته است و از وحشت استمرار جضور او روی نیمکت استقلال دست به هر کاری می زنند چرا که به خوبی میدانند اگر یک نفر در مربیان ایرانی باشد که بتواند مچ پرسپولیس و گل محمدی را بخواباند، آن یک نفر فرهاد مجیدی است که در دربی جام حذفی حتی این فرصت را به پرسپولیس نداد یک ضربه در چارچوب استقلال داشته باشند و با آمار 0 کرنر در دربی، برای دومین سال پیاپی شکست حقیرانه ای را مقابل استقلال مجیدی تجربه کردند و امروز اینگونه سعی در دور کردن مجیدی از نیمکت استقلال دارند و مربی سابق استقلال (فکری ) که ضعف فنی اش بر همه عیان شد، حمایت می کنند. …

 

در انتها توجه شما را به برخی از نمونه های مشابه در تیم رقیب جلب می کنیم که با سانسور رسانه ای هرگز به آنها پرداخته نشد!

 

همان ح.ق معروف که خود را کارآگاه تیم رقیب می داند، هرگز بابت چگونگی جذب بازیکن دائم الخمر و منشوری همچون استوکس توضیح نداد که با تیغ زدن پرسپولیس در نهایت سر این تیم را کلاه گذاشت و در کلاب های دوبی امارات در وضعیت مستی با دختران و زنان لخت در استخر دیده شد و امروز با مطرح کردن موضوعات خیالی سعی در ایجاد موازنه در موارد مشابه دو تیم دارد.

 

در نهایت اینکه اگر حتی 1 عکس ولو مبهم و تار از شباهت ظاهری فردی شبیه به مجیدی هم در دسترس این افراد در کلوبی شبانه در امارات وجود داشت، تاکنون آن را در انواع و اقسام رسانه ها و تریبون های فاسدی که در اختیار داشته اند، منتشر کرده بودند تا راه اخراج مجیدی هموارتر شود اما خود شایعه سازان به خوبی می دانند که چنین اخباری زائیده فکر مریض خود آنهاست و واقعیت ندارد و تنها برای تخریب وجهه سرمربی استقلال مطرح می شود.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • تاجی طبرستانی 18 سپتامبر 2021 / 3:40 ب.ظ

    چاره درد استقلال فقط و فقط یه مدیر استقلالیه …. وزارت و حکومت هم خیلی خوب اینو میدونن ک با حضور یه مدیر استقلالی مث فتح الله زاده استقلال به آرامش میرسه ولی در مقابل این امر ، سرسختانه لجاجت میکنند و از انجامش ممانعت می کنند درست مث 8 سال گذشته . چرا بعد 8 سال حضور مدیران خائن و گماشته و کارنابلد در استقلال، فقط 1 سال به حضور یه مدیر استقلالی مث فتح الله زاده، رضایت نمیدند؟؟؟ واقعا مشکلشون چیه ؟؟؟ یعنی چون میدونن استقلال با فتح الله زاده همیشه آرامش داشته ، تیم خوبی و پرستاره داشته ، جام می آورده و …. باهاش مشکل دارند ؟؟؟

  • استراماچونی 18 سپتامبر 2021 / 3:00 ب.ظ

    این سناریو که علیه مجیدی داره درست میشه. شبیه اون، سالها پیش علیه قلعه نویی ودایی درست شد و عملا هر دو را به تیم‌هایی فرستاد که طرفدار ندارند.سیستم از محبوبیت فراگیر ورزشکاران میترسه و با رصد میزان محبوبیت زیاد شروع به تخریب میکنه. یادتونه سر قلعه نویی، رسانه ها، نکونام مایلی کهن و واعظ آشتیانی و حتی متاسفانه مجیدی را بازیچه کردند تا امیر را بکوبند چون با ۳ قهرمانی که داشت، مرزهای محبوب شدن را جابجا میکرد. حالا سر فرهاد داره این بلا میاد. این بار توسط فکری و مددی و…سر استراماچونی هم همین بلا اومد آدم محبوبی که رفتار های تحریک کننده داشت باید اخراج میشد. مثل فرهاد محبوب که به وزیر مملکت بد و بیراه گفت و این خطرناکه.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید