کد خبر:6386
پ

تکذیب شایعه بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس

یک کانال معلوم الحال تلگرامی با انتشار شایعه ای عجیب مبنی بر بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس موجب ایجاد مطالبه ای جدید در بین هواداران پرسپولیس شده است که به یک رصد ساده می توان به کذب بودن این ادعا پی برد.   تکذیب شایعه بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل موفق سابق پرسپولیس که […]

یک کانال معلوم الحال تلگرامی با انتشار شایعه ای عجیب مبنی بر بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس موجب ایجاد مطالبه ای جدید در بین هواداران پرسپولیس شده است که به یک رصد ساده می توان به کذب بودن این ادعا پی برد.

 

تکذیب شایعه بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس

تکذیب شایعه بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل موفق سابق پرسپولیس که به سبب قانون منع حضور بازنشستگان در دستگاههای دولتی مجبور به استعفا از سمتش در پرسپولیس شد، در فصل گذشته به عنوان مدیرعامل تیم پیکان در آمد؛ در ابتدای امر ظاهراً حضور او در تیم پیکان که یک تیم شبه دولتی محسوب می شود منع قانونی نداشت اما با توجه به ماهیت دولتی دو شرکت سایپا و ایران خودرو، به نظر می رسد قانون مذکور بار دیگر مانع از حضور گرشاسبی در سمت مدیرعاملی پیکان شد و او مجبور به استعفا از سمتش در پیکان نیز شد.

 

حال پس از جدایی گرشاسبی از پیکان برخی سعی دارند بلاتکلیفی او را به پرسپولیس ربط دهند و از احتمال حضور او در پرسپولیس بگویند که در واقع این موضوع تنها بازی با احساسات هواداران پرسپولیس به منظور جلب نظر آنهاست که در عمل هیچگاه شدنی نخواهد بود.

هواداران پرسپولیس اخبار موثق باشگاه خود را از طریق سایت رسمی و اپلیکیشن باشگاه دنبال کنند.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • mahyar 10 سپتامبر 2020 / 11:49 ق.ظ

    اتفاقا شما رسانه معلوم الحال هستید اون کانال هر چی راجبه شماها گفته درست گفته !
    گرشاسبی به کوری چشم شما برمیگرده هر چقدر دوست داری تکذیب کن هه
    حتی اگر پرسپولیس ها گرشاسبی رو بخوان هم مطالبه به حقیه شما چرا انقد آتیش گرفتی جای سواله !!!

    • admin 10 سپتامبر 2020 / 12:22 ب.ظ

      دوست عزیز برای ما به عنوان یک رسانه هیچ تفاوتی نمیکنه حضور یا عدم حضور افراد . منتها برای مخاطب بیشتر اخبار دروغ منتشر نمیکنیم. الان دوست دارید خبر بزنیم که برانکو فردا در تهران است تا اینجا پر بشه از مخاطب؟ ولی اون دوستان از اینکارا می کنن و با احساسات هواداران پرسپولیس بازی می کنن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید