کد خبر:42162
پ

توهین زشت روزنامه جوان به فوتبالیست ها و گلزنان دربی 99

روز نامه جوان که از نشریات نزدیک به دولت و حاکمیت محسوب می شود در گزارشی ویژه به طور آشکار به فوتبالیست ها توهین کرد تا مشخص شود تنها حسن عباسی نیست که از هر تریبونی برای حمله به فوتبالیست ها استفاده می کند و دیدگاه های رادیکال و تند در برخی رسانه های این […]

روز نامه جوان که از نشریات نزدیک به دولت و حاکمیت محسوب می شود در گزارشی ویژه به طور آشکار به فوتبالیست ها توهین کرد تا مشخص شود تنها حسن عباسی نیست که از هر تریبونی برای حمله به فوتبالیست ها استفاده می کند و دیدگاه های رادیکال و تند در برخی رسانه های این چنینی نیز دیده می شود.

بخش ورزشی روزنامه جوان امروز با انتقاد از فوتبالیست هایی که این روزها به احترام کشته شدگان حوادث اخیر از شادی گل امتناع می کنند پرداخت و با انتشار تصویر گلزن استقلال (ارسلان مطهری) در آغوش علیرضا بیرانوند، به طور ویژه انتقادات تند و بعضاً توهین آمیز و همراه با افترا را علیه گلزنان دربی که به شادی گل نپرداختند مطرح کرد.

نویسنده این مطلب موهن که ظاهراً دل پری از دریافتی فوتبالیست ها داشته این حرکت فوتبالیست ها را اعلام همراهی آنها با اغتشاشگران قلمداد کرد و با متلک به آنها یادآوری کرد که اغتشاشات تمام شده است و این اقدامات آنها اشک تمساح و فریب افکار عمومی برای گرفتن گرین کارت است!

به طور قطع نمی توان دیدگاه افراطی نویسنده مطلب مذکور را به کل حاکمیت بسط داد اما اگر دیدگاه آقایان نسبت به ابراز همدردی سلبریتی ها با کشته شدگان حوادث اخیر این باشد باید فاتحه ای بر وضع موجود خواند! وقتی برخی عامدانه یا سهواً قدرت تشخیص یک اغتشاشگر را با یک نوجوان بی گناه و یا یک معترض ساده را ندارند، وضعیت خیابان ها از این بهتر نمی شود. به واقع یک کودک 10 ساله چطور می توانست عضوی از اغتشاشگران باشد و یا سودای براندازی نظام در سر داشته باشد؟ آیا اگر برای از دست رفتن این عزیزان فردی سوگوار و اندوهگین باشد و بخواهد به طور نمادین اندوه خود را با بقیه به اشتراک بگذارد، باید به او تهمت و افترایی این چنینی زد که او حامی اغتشاشگران است؟

همین فتنه انگیزی های همین رسانه های افراطی باعث بروز دشمنی شدید بین بازیکنان و هواداران دو تیم محبوب پایتخت شده بود اما به لطف اتفاقات اخیر، دل های هواداران و بازیکنان دو تیم به هم نزدیک شده و دیگر خبری از نفرتی که در چند سال اخیر توسط همین آقایان در دل میلیون ها ایرانی در تقابل قرمز و آبی ریخته شد، دیده نمی شود. آیا دوستی امروز میلیون ها ایرانی و اتحاد آنها در برابر ظلم آزارتان می دهد؟

شاید هم آقایان دوست داشتند همه بازیکنان مثل تنها فرد شاد در تصویر نسبت به گل هایشان نشان دهند! اما این فوتبال در مقابل جان انسان ها هیچ ارزشی ندارد

دیدگاه کاربران 30 دیدگاه
  • قایدی 23 دسامبر 2022 / 5:32 ب.ظ

    این گریه واسه مردم بود

  • سینا میرزایی 23 دسامبر 2022 / 2:38 ب.ظ

    یا بخاطر اختشاشات یا به خاطر نتیجه نگرفتن جام جهانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید