کد خبر:16512
پ

توضیح سخنگوی پرسپولیس در مورد بازگشت مهدی ترابی

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در خصوص زمزمه بازگشت بازیکنانی به پرسپولیس مانند مهدی ترابی توضیحاتی ارائه کرد. توضیح سخنگوی پرسپولیس در مورد بازگشت مهدی ترابی ابراهیم شکوری در مورد بازگشت برخی بازیکنان سابق تیم مثل ترابی، علیپور و … تصریح کرد: ما در هفته ششم لیگ هستیم و اگر در حال حاضر بازیکنی را جذب […]

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در خصوص زمزمه بازگشت بازیکنانی به پرسپولیس مانند مهدی ترابی توضیحاتی ارائه کرد.

توضیح سخنگوی پرسپولیس در مورد بازگشت مهدی ترابی

توضیح سخنگوی پرسپولیس در مورد بازگشت مهدی ترابی

ابراهیم شکوری در مورد بازگشت برخی بازیکنان سابق تیم مثل ترابی، علیپور و … تصریح کرد: ما در هفته ششم لیگ هستیم و اگر در حال حاضر بازیکنی را جذب کنیم با توجه به اینکه در تیم دیگری بازی کرده است نمی‌توانیم تا نیم‌فصل از آن بازیکن استفاده کنیم.

سخنگوی پرسپولیس افزود: من سابقه بازی داشته‌ام و شخصاً با برخی نفراتی که از تیم جدا شده‌اند در ارتباط هستم. قطعاً کادر فنی هم با این بازیکنان در ارتباط است، ولی اینکه شب قبل بازی تیم ما کادر فنی و مدیریتی را تحت فشار فضای مجازی بگذارند و بگویند بازیکنی از تیمش در آستانه جدا شدن است و باشگاه، مدیریت و کادر فنی بلافاصله باید برای جذب وی اقدام کند، حرفه‌ای نیست.

وی ادامه داد: برخی از بازیکنانی که در لیگ قطر حضور دارند مبلغ رضایت‌نامه‌شان خیلی زیاد است. یکی از بازیکنانی هم که این روزها بحثش خیلی داغ شد شب گذشته با من صحبت کرد و جدایی‌اش را تکذیب کرد.

ابراهیم شکوری افزود: هواداران هم مثل ما و کادر فنی نگران هستند، ولی باید روال عادی طی شود تا بتوانیم بازیکنی را جذب کنیم. عقد قرارداد با برخی بازیکنان سبب می‌شود ماجرای مهدی طارمی و ضربه خوردن از آن تکرار شود. برخی نفرات هم رضایت‌نامه‌شان برای باشگاهی خارجی صادر شده است و اگر با وی قرارداد ببندیم فیفا رصد خواهد کرد. طبق درخواست کادر فنی وظیفه داریم با تمام توان برای جذب بازیکن عمل کنیم و این کار را هم انجام خواهیم داد. اگر بازیکنی می‌خواهد به تیم ما بیاید باید شرایط را هم درک کند. پرسپولیس با تیم لیگ دویی کشورهای عربی یا تیم‌های رتبه پایین‌تر جدول لیگ خودمان تفاوت دارد. هوادار هم عاشق این تیم است و باید بازیکنان شرایط بازی در پرسپولیس را درک کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید