کد خبر:21513
پ

توضیحات ابراهیم شکوری در مورد نحوه باز شدن قانونی پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس

ابراهیم شکوری در مورد نحوه باز شدن قانونی پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.   سخنگوی باشگاه پرسپولیس درمورد پرداخت مطالبات سوشا مکانی و شایان مصلح عنوان کرد: طلب‌ها از سال 85 انباشته شده است. اگر بخواهیم طلبی را پرداخت کنیم از سال 85 شروع می‌کنیم و جلو می‌آییم. اینطور نیست که هرکس […]

ابراهیم شکوری در مورد نحوه باز شدن قانونی پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درمورد پرداخت مطالبات سوشا مکانی و شایان مصلح عنوان کرد: طلب‌ها از سال 85 انباشته شده است. اگر بخواهیم طلبی را پرداخت کنیم از سال 85 شروع می‌کنیم و جلو می‌آییم. اینطور نیست که هرکس الان حکم گرفت همان لحظه پولش را دریافت کند.

🔺وی افزود: از بازیکنانی که با ما همکاری کردند مانند کفشگری، نورمحمدی و فرزاد حاتمی تشکر می‌کنیم و همچنین بقیه بازیکنانی که خیلی وقت است حکم دارند و پولشان باقی مانده است. سعی کردیم تسویه کنیم. به سازمان لیگ تعهدی دادیم که ظرف چندماه آینده با حصول مطالباتمان بقیه بازیکنانمان را تسویه کنیم.

🔺شکوری ادامه داد: هواداران و فدراسیون این را درک می‌کنند که نه تنها پرسپولیس بلکه همه تیم‌های ما شرایط بسیار سختی دارند. متاسفانه حتی یک ریال هم از تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی که در تمام دنیا درآمد اصلی باشگاه‌ها است دریافتی نداشتیم.

🔺وی افزود: از جمشید نورشرق تشکر می‌کنیم که با اینکه در این دو روز خیلی تحت فشار بود، اما با یک روند قانونی این کار را انجام داد. امیدوارم این مسیر و سختگیری که فدراسیون با پرسپولیس آغاز کرد، ادامه داشته باشد. سعی می‌کنیم در این فرصت با بقیه طلبکاران که حقشان است تسویه کنیم و بدهی دیگری نداشته باشیم.

🔺سخنگوی پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به اینکه 24 نفر را به عنوان طلبکار در لیست کمیته وضعیت داشتیم سعی کردیم تقریبا با یک سوم آن‌ها به شکل قطعی تسویه کنیم. از نفراتی مثل آرفی و کفشگری که کل پولشان را هم نگرفتند و با ما کنار آمدند باید تشکر کنیم. با نفراتی مانند نورمحمدی و بابک حتمی هم مذاکره کردیم. بعضی از دوستان هم با ما کنار نیامدند. ان‌شاالله بقیه دوستان هم در زمان مناسب و با کمک هوادران مطالباتشان را دریافت می‌کنند.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • حمید 8 مارس 2021 / 2:38 ب.ظ

    مردان کثیف فوتبال ایران مضلومی فرناز وخطیرن وچی لرز گرفتید بااومدن ترابی ومغانلو عیسی ازهمه کثیفترسوشا وشایان که الان ادم موجودیت دارندبه عشق پرسپولیس کبیر هست

  • رضا 8 مارس 2021 / 11:03 ق.ظ

    مردان کثیف فوتبال ایران. شکوری نبی پیروانی و ….

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید