کد خبر:9158
پ

تنها استقلالی که پرسپولیس را 6 تایی و گل محمدی را تحقیر کرد کیست؟

علی سامره بدون شک یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال است که به واسطه درخشش خیره کننده ش در بدو ورود به استقلال، از همان ابتدا محبوب قلب آبی ها شد؛ او که به واسطه دو گل زیبایی که در دربی ها مقابل پرسپولیس به ثمر رسانده بیش از پیش مورد توجه استقلالی […]

علی سامره بدون شک یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال است که به واسطه درخشش خیره کننده ش در بدو ورود به استقلال، از همان ابتدا محبوب قلب آبی ها شد؛ او که به واسطه دو گل زیبایی که در دربی ها مقابل پرسپولیس به ثمر رسانده بیش از پیش مورد توجه استقلالی ها قرار دارد، در یک دربی در ثانیه 30 موفق به گلزنی شد که اتفاقاً گل او به واسطه اشتباه یحیی گل محمدی سرمربی فعلی پرسپولیس به دست آمد.

 

تنها استقلالی که پرسپولیس را 6 تایی کرد و گل محمدی را تحقیر کرد کیست؟

تنها استقلالی که پرسپولیس را 6 تایی کرد و گل محمدی را جا گذاشت

اما جالب است بدانید، علی سامره در قامت سرمربی تیم جوانان استقلال هم توانسته 6 گل به پرسپولیس بزند تا از این حیث صاحب یک رکورد منجصر به فرد در بین پیشکسوتان استقلال باشد.

 

او که به واسطه اختلاف با حسن روشن دیگر نتوانست به کارش در جوانان استقلال ادامه دهد، مدتی است در حال گذراندن  دوره های پیشرفته مربیگری است و احتمال اینکه او را به زودی روی نیمکت استقلال ببینیم بسیار زیاد است چرا که هم از محبوبیت و هم از دانش مربیگری مناسبی برخوردار است.

 

علی سامره در اولین بازی خود با پیراهن استقلال توانست هت تریک کند و هواداران استقلال از زوج او و فرهاد مجیدی روزهای خوشی را به یاد دارند. او با سابقه بازی در پروجای ایتالیا و گلزنی در سری آ، یکی از اصلی ترین گزینه های سرمربیگری استقلال در سالهای آتی خواهد بود چرا که تمامی فاکتورهاینشستن روی نیمکت استقلال را داراست.

کلیدواژه : استقلالعلی سامره

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • ناشناس 11 اکتبر 2020 / 9:43 ب.ظ

    کیسه کش بیچاره بدبخت حقیر خیلی درمونده ای معنی شیش تایی رو اگه خواستی درک کنی برو اون بازی رو سرچ کن که تو نود دقیقه شش دفعه بازتون کردیم آره همه جوره میشه یه عدد شش جور کرد اما واقعیت اونیه که سالهای سال دنیا بهش پی برده ضمنا بیاد این عدد مقدس برای تسکین درد خودباختگان کیسه کش چستقلالی شیاف شش سر هم بهتون هدیه میکنیم حالشو ببرین عقده ایهای وطن فروش

  • اکبر 11 اکتبر 2020 / 11:08 ق.ظ

    یه جا نیست که یک استقلالی نظر داده باشه ولی شخصیتش را نشون نده.

  • تاج 11 اکتبر 2020 / 9:37 ق.ظ

    ۶تایی شدن لنگ که همین تازگیا نیمه نهایی حذفی بازهم گوه محمدی و شاه فرهاد چه چسبید!!!!!؟ ۸تایی هم شدن حمید دوجنسه دماغ عملی در رسانه میلی اعتراف کرد! ستاره اول هم تیم پرقدرت و اروپایی مدل اسرائیل رو بردیم و ستاره دوم هم ۹۰ میلادی باقدرت بدست آوردیم . خاطره بازی ما حسرت خیلی ها…..

    • ناشناس 11 اکتبر 2020 / 12:16 ب.ظ

      کس نگو زن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید