کد خبر:25325
پ

تلفات سنگین پرسپولیس در سفر به اصفهان | 3 مصدوم در آستانه دربی

بازی پربرخورد پرسپولیس و سپاهان در حالی با نتیجه تساوی به پایان رسید که تعقیب کننده دو تیم در صدر جدول یعنی استقلال نتوانست از فرصت پیش آمده استفاده کند و فاصله خود با صدر را کاهش دهد اما این یک امتیاز برای پرسپولیس در آستانه دربی چندان هم کم تلفات نبود.   وضعیت مصدومان […]

بازی پربرخورد پرسپولیس و سپاهان در حالی با نتیجه تساوی به پایان رسید که تعقیب کننده دو تیم در صدر جدول یعنی استقلال نتوانست از فرصت پیش آمده استفاده کند و فاصله خود با صدر را کاهش دهد اما این یک امتیاز برای پرسپولیس در آستانه دربی چندان هم کم تلفات نبود.

 

وضعیت مصدومان پرسپولیس در آستانه دربی مشخص شد

 

تلفات سنگین پرسپولیس در سفر به اصفهان | 3 مصدوم در آستانه دربی

شاید سرمربی پرسپولیس که برای حفظ میلاد سرلک برای دربی به او در این بازی استراحت داده بود، حتی فکرش را هم نمی کرد که برای دربی احتمالاً سه بایکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد. محمدحسین کنعانی زادگان و امید عالیشاه در جریان بازی و سیامک نعمتی در درگیری های انتهای بازی مصدوم شدند تا نگرانی هواداران و کادر نی پرسپولیس برای بای حساس مقابل استقلال که 4 رو دیگر برگزار می شود افزایش یابد.

هنوز از میزان مصدومیت این سه بایکن اطلاع دقیقی در دست نیست و آنها می بایست امروز MRI دهند تا وضعیتشان برای دربی مشخص شود اما هر چه که هست به دلیل کم بودن فاصله بین دو بازی، احتمالاً این سه بازیکن در تمرینات پیش از دربی حضور فعالی نحواهند داشت و باید منتظر ماند و دید آیا کمیته انضباطی در خصوص خاطیان بازی جنجالی سپاهان و پرسپولیس نیز حکمی را قبل از دربی صادر می کند یا خیر؟

هر چه که بود این بازی سنگین تلفات سنگینی هم از حیث نتیجه هم از حیث مصدومیت و هم از حیث حاشیه برای پرسپولیس داشت به طوری که شکست استقلال مقابل ذوب آهن در آستانه دربی را تحت شعاع قرار داد.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ناشناس 10 مه 2021 / 9:15 ق.ظ

    کاری نداره فرجی می‌ره جای کنعانی. شیری جای نعمتی . مهدی خانی جای عالیشاه

    • Majid 10 مه 2021 / 11:44 ق.ظ

      خدا رحم کرد جای یحیی نیستی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید