کد خبر:7868
پ

تقلب پرسپولیس از روی دست الدحیل | باشگاه درخواست پاک شدن کارت قرمز نعمتی را داد

باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از بازی با توجه به قوانین و مقررات انضباطی که به کمیته انضباطی این اجازه را می دهد تا با بررسی اشتباهات فاحش داوری بازی، کارت قرمز یا زرد را پاک کنند، درخواست پاک شدن کارت قرمز سیامک نعمتی را به مسئولین برگزارکننده بازیها داد.   تقلب پرسپولیس از روی دست […]

باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از بازی با توجه به قوانین و مقررات انضباطی که به کمیته انضباطی این اجازه را می دهد تا با بررسی اشتباهات فاحش داوری بازی، کارت قرمز یا زرد را پاک کنند، درخواست پاک شدن کارت قرمز سیامک نعمتی را به مسئولین برگزارکننده بازیها داد.

 

تقلب پرسپولیس از روی دست الدحیل | باشگاه درخواست پاک شدن کارت قرمز نعمتی را داد

تقلب پرسپولیس از روی دست الدحیل | باشگاه درخواست پاک شدن کارت قرمز نعمتی را داد

در صحنه ای در انتهای بازی، سیامک نعمتی با بازیکن حریف درگیر شد و آرنج او با صورت بازیکن السد برخوردی داشت اما شدت ضربه به حدی نبود که داور مسابقه بخواهد این بازیکن را اخراج کند اما در کمال ناباوری، او به طور مستقیم از زمین بازی اخراج شد تا دست گل محمدی برای بازی بعدی تیمش در دفاع راست بسته باشد.

 

نعمتی که با تکرار این حرکات بچه گانه در فینال آسیا در بازی رفت مقابل کاشیما نیز اخراج شده بود، اینبار نیز در اوج نیاز تیم به وی با یک حرکت ناشیانه تیم را به بحران برده و اگر کارت قرمز وی بخشیده نشود، یحیی مجبور به استفاده از بازیکن غیرتخصصی در جناح راست خواهد شد که مسلماً این اتفاق در بازیهای پیش رو که سخت تر از قبل هستند، تاوان سختی برای آنها خواهد داشت.

 

پیشتر باشگاه الدحیل با ارائه درخواستی مشابه توانست کارت قرمز مهدی بن عطیه را دو ساعت قبل از بازی پاک کند و او توانست مقابل پرسپولیس بازی کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید