کد خبر:20634
پ

تعویق یک هفته ای لیگ برای رسیدن یک بازیکن یا یک تیم خاص؟

در حالی که قرار بود بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر در روزهای پنجم و ششم اسفند برگزار شود، سازمان لیگ در اقدامی عجیب و بدون مشورت با باشگاه ها راساً تصمیم به تعویق یک هفته ای بازیها به بهانه کنسل شدن اردوی تیم ملی در نوروز گرفت.   تعویق یک هفته ای لیگ برای […]

در حالی که قرار بود بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر در روزهای پنجم و ششم اسفند برگزار شود، سازمان لیگ در اقدامی عجیب و بدون مشورت با باشگاه ها راساً تصمیم به تعویق یک هفته ای بازیها به بهانه کنسل شدن اردوی تیم ملی در نوروز گرفت.

 

تعویق یک هفته ای لیگ برای رسیدن یک بازیکن یا یک تیم خاص؟

تعویق یک هفته ای لیگ برای رسیدن یک بازیکن یا یک تیم خاص؟

این اقدام سازمان لیگ که از لحاظ مدیریتی و فنی توجیه پذیر نبود با مخالت زیرپوستی تیم ها مواجه شد چرا که معتقد بودند سازمان لیگ تحت تاثیر مستقیم دراسیون و وزارت ورزش قرار دارد و به واسطه آشته بازاری که در تیم استقلال به وجود آمده دوستان تصمیم گرفتند تا بازیها با یک هفته تاخیر برگزار شود تا بار دیگر آرامش به اردوی استقلال بازگردد و بدون تنش بازیهای هفته شانزدهم لیگ را برگزار کنند.

از طرفی مخالفین فوتبال دولتی و فاسد ایران معتقدند این تصمیم جنبه های دیگری نیز داشته است و پای یک بازیکن پرسپولیس نیز وسط است. پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، این تیم می بایست علی القاعده بازی هفته شانزدهم خود را با پنجره بسته و بدون حضور مهدی ترابی مقابل سایپا انجام می داد اما دوستان با علم به اینکه مبلغ مورد نظر کمی دیرتر از 2 اسفند برای پرداخت به بودیمیر تهیه خواهد شد و طبیعتاً پنجره نقل و انتقالاتی نیز با تاخیر باز می شود، بازیها را به تاخیر انداخته تا مهدی ترابی از اولین بازی نیم فصل دوم بتواند پرسپولیس را همراهی کند.

 

هر چه که هست سازمان لیگ و سهیل مهدی نشان داده اند تنها مهره های سرباز وزیر هستند و با دستور از بالا به یکباره حتی شب، روز می شود! در سالهای اخیر به قدری وزارت ورزش مستقیماً در ریزترین امور فوتبال دخالت کرده که عمدتاً این دخالتها رنگ و بوی فساد به خود گرفته و مورد اعتراض سایر تیمها قرار دارد اما به واسطه دولتی بودن بدنه فوتبال ایران،ف نمی توانند دم بزنند.

به نظر شما آیا این موضوع عجیب نیست که یک تعویق یک هفته ای بی مورد در کوران بازیها به وجود بیاید و سپس بعد از دو هته تیم ها به تعطیلات نیم فصل بروند؟

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 24 فوریه 2021 / 11:11 ق.ظ

    تعطیلات بعدی هم برای رسیدن آل کثیره. توصیه من اینه تا این آقایان در وزارت ورزش و دولت هستن فوتبال داخلی نگاه نکنید . قهرمانی های پرسپولیس کوچکترین ارزش و مشروعیتی نداره چون با حمایتهای زیر ساختی وحشتناک شکل گرفته. تیمهای نایب قهرمان این سالها در رقابتی برابر با سایر تیمها قهرمان اعلام‌شوند توسط مخالفان. حکومت و پرسپولیسی ها و رسانه هاشون هم جشن خودشونه بگیرن.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید