کد خبر:11558
پ

تعویق مجدد لیگ بیستم اعتبار لیگ نوزدهم را زیر سوال می برد

در حالی که بسیاری از لیگ های اروپایی که آقایان در انتهای فصل نوزدهم از آنها الگوبرداری می کردند بدون هیچ وقفه ای در حال برگزاری لیگ های فوتبال خود هستند و حتی بوریس جانسون در انگلیس نیز اعلام کرد علی رغم افزایش مرگ و میر به واسطه کرونا اما لیگ برتر انگلیس همچنان برگزار […]

در حالی که بسیاری از لیگ های اروپایی که آقایان در انتهای فصل نوزدهم از آنها الگوبرداری می کردند بدون هیچ وقفه ای در حال برگزاری لیگ های فوتبال خود هستند و حتی بوریس جانسون در انگلیس نیز اعلام کرد علی رغم افزایش مرگ و میر به واسطه کرونا اما لیگ برتر انگلیس همچنان برگزار خواهد شد اما در ایران شاهد مواضع شل و متناقض سهیل مهدی و دیگر مسئولین ذی ربط در این خصوص هستیم.

 

تعویق مجدد لیگ بیستم اعتبار لیگ نوزدهم را زیر سوال می برد

تعویق مجدد لیگ بیستم اعتبار لیگ نوزدهم را زیر سوال می برد

سهیل مهدی که در انتهای فصل پیش جان انسان ها برایش مهم نبود و در موج دوم کرونا به هر ترتیبی که بود بازهای باقیمانده لیگ را برگزار کرد، امروز در مقام مسئول برگزاری بازیهای لیگ برتر در موضعی قرار دارد که گویی او فقط به دستورات ستاد مبارزه با کرونا عمل خواهد کرد و اگر آنها دستور به تعویق لیگ بدهند، باز هم لیگ به تعویق خواهد افتاد!

 

اکنون این سوال مطرح است که چرا در هفته های انتهایی لیگ نوزدهم این تبعیت وجود نداشت و با وجود اینکه گریه وزیر بهداشت برای تعطیلی مسابقات در آمد اما با لابی برخی وزارت خانه ها به هر نحو ممکن، باقی مسابقات در موج دوم کرونا برگزار شد امروز در موج سوم کرونا دوستان مدعی این هستند که تابع دستورات هستند؟

 

تعویق یک هفته ای لیگ به دلیل شیوع بیشتر کرونا نیز اکنون با اعتراض بسیاری از تیمها که برای شروع مسابقات برنامه ریزی کرده بودند همراه شده و اگر بنا به تعویق مجدد بازیها باشد، اعتبار لیگ نوزدهم و اتفاقاتش نیز زیر سوال خواهد رفت چرا که وضعیت فعلی هیچ تفاوتی با آن زمان ندارد و اگر دوستان در آن برهه به این نتیجه رسیدند که تحت هر شرایطی بازیها برگزار شود، امروز نیز از رفقای اروپایی خود تبعیت کنند و بازیها را از شانزدهم آبان شروع کنند.

 

هنوز هواداران فوتبال از یاد نبرده اند که دو فصل پیش مسئول وقت سازمان لیگ(فتاحی) مدعی شده بود در هیچ جای دنیا بازی سوپرجام در بین نیم فصل انجام نمی شود و هرگز بازی سوپرجام را در زمانی غیر از ابتدای مسابقات برگزار نخواهند کرد و امروز شاهد این موضوع هستیم که برای برگزاری یک تک بازی، دوستان به این نتیجه رسیدند که این بازی به نیم فصل منتقل شود! آقایان اگر بنا به شروع مسابقات باشد، پس امکان برگزاری تک بازی سوپرجام نیز وجود داشت، حال چه شده که با درخواست ایم ها قوانینی که خود وضع کرده اید را زیر پا می گذارید؟

 

همین تصمیمات متناقض سازمان لیگ است که شائبه جانبداری آنها از یک تیم خاص با وضع قوانین به سود آن تیم را تقویت می کند.

 

پی نوشت: در انتهای لیگ نوزدهم، پانزده تیم خواهان لغو لیگ بودند و تنها یک تیم خواهان برگزاری بازیها بود و در نهایت رای به برگزاری بازیها داده شد و در ابتدای لیگ بیستم نیز همه تیم ها منتظر شروع مسابقات بودند و تنها یک تیم خواستار تعویق یک هفته ای بازیها شد که در نهایت نیز حرف همان تیم اجرایی شد!

دیدگاه کاربران 12 دیدگاه
  • اسطوره فقط همایون خان 2 نوامبر 2020 / 11:03 ب.ظ

    بابا تو رو چجوری متوجهت کنم گلم دارم میگم بهت که خبریرو که از پایه و از روزه اول کله ارکانه پرسپولیس تکذیبش کردن دنباله چیش میگردید گفتم که تو که انقدر سرچ میکتی برو مصاحبه هایه گرشاسبیرو( مگه نمیگید با موافقته گرشاسبی بوده ) از همون روزه اوله انتشاره این خبر. تاکید نیکنم قبل از زمانه مسابقه رو بخون. متوجه خواهی شد که این اخبار فقط فراره رو به جلویه عوامله کیسه بوده. وگرنه برات مثاله کذب بودنشو زدم. شما که توافق کردید پس تامه نگاریتون قبل از زمانه مسابقه و در زمانی کا فرار کرده بودید ترکیه و درخواستتون برایه لغوه مسابقه جی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟ شما که توافق کرده بودید به قوله خودتون؟؟؟؟؟؟؟

  • اسطوره فقط همایون خان 2 نوامبر 2020 / 10:36 ب.ظ

    عزیزم من بهت گفتم یه خبر گذاری معتبر. گلم محضه افزایشه اطلاعاته شما عرض کنم که پرسپولیس نیوز یه کاناله هواداریه و نه خبر گذاری و این کانالم به ماننده کانالهایه دیگه خبریرو که هیچ یک از ارکانه باشگاهه پرسپولیس موافقتشونو در موردش اعلام نکرده بودن کار کرده. ولی محضه رضایته جنابتان دقیقا همین جملرو سرچ کردم واتفاقا همین کاناله پرسپولیس نیوز هم بالا اومد. گلم تو یکی از این اخبار که به قوله شما میگی ،کدومشون از اعلامه رضایته باشگاهه پرسپولیس و مدیر عامله وقتش به صورت دقیق اعلامه خبر کرده فقط مطلبی که از طرفه باسگاهه استقلال برایه فرافکنی و قرار دادنه پرسپولیس در عمله انجام شده بوده به بیرون نشر شده. حالا جنابعالی تشریف ببرید سرچ کنید مصاحبه هایه گرشاسبیرو بخونید در مورده بازی سوپر جام. مگر نه اینکه ادعا دارید گرشاسبی اعلام رضایت کرده؟؟؟؟؟ گرشاسبی از زمانه انتشاره این خبر و قبل از زمان بازی کاملا به طوره مفصل مصاحبه انجام داده بود و ابن خبرو به عنوانه کذبه محض رد کرده بود و خدمتت عارضم که این تیمه کیسه حتی دو بار نامه نگاری کرد برایه لغوه بازی. پس گلم همینجاست که بهتون میگم توافق به طوره شفاهی معنا و مفهومی نداشته و فقط بازیه سرانه کیسه بوده بعد از فرارشون به یه قاره دیگه و عوامفریبی. والا اگر شما توافق کرده اید. جه معنایی داره بعد از رقتن به ترکیه تازه یاده نامه نگاری بیفتید و باز هم میگم اگر توافقی بوده چطور در نامه نگاری در خواسته لغو بازی رو میدن.؟؟؟؟؟؟؟ اگر توافقی در کار بوده صراحتا در همون نامه نگاری بهش اشاره میشد؟؟؟؟؟؟ دیگه فکر نمیکنم بیشتر از این بشه مطلب رو کاملا برات باز کنم و شرح بدم

    • بهزادی 2 نوامبر 2020 / 10:53 ب.ظ

      تابناک و مشرق نیوز معتبر نیستن؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید