کد خبر:16930
پ

تعلل کمیته تعیین وضعیت در صدور حکم | برگ برنده پرسپولیس در دربی

دقایقی پیش باشگاه استقلال اعلام کرد، بابک مرادی توسط کمیته تعیین وضعیت تبرئه شده و شکایت باشگاه ماشین سازی از این بازیکن رد و او می تواند در دیدار مقابل پرسپولیس برای استقلال به میدان برود اما قضیه به این شیرینی برای استقلالی ها نخواهد بود چرا که خبرگزاری ایلنا بلافاصله خبری را منتشر کرد […]

دقایقی پیش باشگاه استقلال اعلام کرد، بابک مرادی توسط کمیته تعیین وضعیت تبرئه شده و شکایت باشگاه ماشین سازی از این بازیکن رد و او می تواند در دیدار مقابل پرسپولیس برای استقلال به میدان برود اما قضیه به این شیرینی برای استقلالی ها نخواهد بود چرا که خبرگزاری ایلنا بلافاصله خبری را منتشر کرد که در آن به وضعیت پیچیده بازی کردن مهدی پور برای استقلال اشاره شده است.

به نظر می رسد تعلل بیش از اندازه کمیته تعیین وضعیت برای تعیین تکلیف وضعیت قرارداد مهدی مهدی پور باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم را در وضعیت بغرنجی قرار داده است به طوری که اکنون آنها نمی دانند در پرونده مذکور برنده خواهند شد یا بازنده چرا که اگر بازنده باشند، شکایت باشگاه پرسپولیس از استقلال در خصوص استفاده از بازیکن غیرقانونی بلافاصله بعد از سوت پایان دربی روی میز خواهد بود و اگر استقلال در دربی پیش رو برنده باشد و به واسطه استفاده از مهدی پور رای این دیدار 3 بر 0 به سود پرسپولیس عوض شود، آنگاه هواداران این تیم مدیران و کادر فنی استقلال را به واسطه این اشتباه بزرگ نخواهند بخشید.

 

تعلل کمیته تعیین وضعیت در صدور حکم | برگ برنده پرسپولیس در دربی

تعلل کمیته تعیین وضعیت در صدور حکم | برگ برنده پرسپولیس در دربی

هر چه که هست، تعلل کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی در روشن شدن خضور بازیکنانی همچون رشید مظاهری و مهدی مهدی پور در دربی باعث شده تا کادر فنی استقلال با تردید نسبت به استفاده از این بازیکنان اقدام کند و تمرکز بازیکنان فوق نیز به واسطه حواشی ایجاد شده در این خصوص به هم بخورد.

اکنون دو ماه از شروع لیگ برتر گذشته و یک ماه قبلتر از آن نیز مهدی مهدی پور در نقل و انتقالات به استقلال پیوسته بود و به عبارتی شکایت ذوب اهن از این بازیکن 3 ماهی هست که در کمیته تعیین وضعیت بررسی می شود و مشخص نیست دلیل این تعلل چیست و آیا نیت و عمدی در این قضیه نهفته است؟

 

با توجه به اینکه در مورد مشابه سعید واسعی به 4 ماه محرومیت از بازی محکوم شد، احتمال محکوم شدن مهدی مهدی پور نیز کم نیست و از همین جهت کادر فنی استقلال می بایست با توجه به جمیع جهات، ترکیب اصلی خود برای دربی را بچیند چرا که اگر حتی 1 درصد شانس محکومیت مهدی پور در این شکایت وجود داشته باشد، آنگاه تیم استقلال بازنده مطلق این دعوا خواهد بود و اگر برنده دربی شده باشد و به واسطه این حکم، نتیجه را به پرسپولیس واگذار کند، تلخ ترین شکست آبی ها مقابل حریف سنتی در طول تاریخ رقم خواهد خورد.

 

شاید وقت آن رسیده تا باشگاه استقلال از کمیته تعیین وضعیت در خواست بررسی فوق العاده این پرونده را داشته باشد تا تکلیف حضور مهدی پور در دربی پیش از برگزاری این بازی مشخص شود.

 

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • ایران 9 ژانویه 2021 / 11:38 ب.ظ

    جناب بی باک النصر نادان به خاطر اطلاعات غلط الاستقلال دچار توهم شده لطفا شما خنگ تشریف نداشته باش

  • فروتن 9 ژانویه 2021 / 6:31 ب.ظ

    ذات کیسه حکومتی با انواع تخلف و فساد و دوپینگ و قرارداد غیرقانونی سرشته شده

  • محمد 9 ژانویه 2021 / 5:36 ب.ظ

    خخخخخخخخخ عجب ………هایی هستین.
    اگر الاستقلال از مهدی پور استفاده کنه، چون حکم هنوز ابلاغ نشده هر شکایتی رد خواهد شد.
    اتفاقا این تعلل به نفع الاستقلاله! حکم رو نگه داشتن بعد از دربی بگن! اگر قبل دربی حکم میدادن، مینوشتین حکم کمیته تعیین وضعیت به نفع پرسپولیس. الان که گذاشتن بعد دربی اینو نوشتین! شما دیگه کی هستین؟ یا خیلی احمق تشریف دارین یا خیلی ……….
    هرچند این نظرم چاپ نمیشه.

    • بی باک 9 ژانویه 2021 / 5:41 ب.ظ

      شل مغز النصر به خاطر همین پیگیر پرونده تون هست هنوز . چرا انقد خنگی لنگی؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید