کد خبر:21112
پ

تعلل خطرناک در انتخاب سرمربی استقلال | کار فرهاد به جواد کشید

در حالی که به نظر می رسید کارهای فرهاد مجیدی برای نشستن روی نیمکت استقلال به عنوان جانشین محمود فکری به اتمام رسیده و تنها یک امضا تا رسمی شدن این اتفاق باقی مانده، از ساعات گذشته یک آبروریزی بزرگ در باشگاه استقلال اتفاق افتاده که به واسطه آن نام مربیان عجیبی به عنوان جانشین […]

در حالی که به نظر می رسید کارهای فرهاد مجیدی برای نشستن روی نیمکت استقلال به عنوان جانشین محمود فکری به اتمام رسیده و تنها یک امضا تا رسمی شدن این اتفاق باقی مانده، از ساعات گذشته یک آبروریزی بزرگ در باشگاه استقلال اتفاق افتاده که به واسطه آن نام مربیان عجیبی به عنوان جانشین فکری در استقلال مطرح شده که حتی در خواب هم نمی دیدند، روزی گزینه سرمربیگری استقلال باشند.

آبروریزی در انتخاب سرمربی جدید استقلال | پای وزارت ورزش وسط است؟

ساکت الهامی با آن سابقه عجیبش در فینال جام حذفی که به موجب آن با محرومیت مواجه شد، صبح امروز در دفتر مدیرعامل استقلال حاضر شد تا مذاکرات خود برای نشستن روی نیمکت استقلال را انجام دهد. نکته اینکه او حتی در حین جلسه با مجتبی جباری نیز تماس گرفته تا او را به عنوان دستیار خود به استقلال بیاورد.

پس از این اتفاق سایت ورزش ۳ خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه امیر قلعه نویی توانسته رضایتنامه خود از گل گهر را برای نشستن روی نیمکت استقلال بگیرد تا یک آشفتگی عجیب در انتخاب سرمربی استقلال را شاهد باشیم.

 

مسلماً نشستن روی نیمکت تیمهای بزرگ، شخصیت بزرگ هم می خواهد و با احترام به ساکت الهامی او هرگز نمی تواند گزینه مربیگری یا حتی دستیاری مربیان استقلال نیز باشد چرا که مقبولیت لازم را نزد هواداران و بازیکنان تیم ندارد. (درست مثل اتفاقی که برای محمود فکری رخ داد)

از سمت دیگر پیشنهادات عجیب مدیران استقلال به تیمهای فولاد و گل گهر برای به خدمت گرفتن مربیان این تیم ها نیز تاسف بار به نظر می رسد. اینکه مدیران باهوش استقلال با چه استدلالی برای به خدمت گرفتن نکونامی که تیمش شنبه با استقلال بازی دارد، پیشنهاد داده اند بماند اما نکته جالب اینکه مدیران ضعیفی که استقلال را به این روز انداخته اند از ماجرای فکری و نوع آوردنش به استقلال عبرت نگرفتند و اینبار قصد داشتند با زور و اعمال فشار، قلعه نویی را هوایی کرده و از گل گهر به استقلال منتقل کنند.

 

هر چه که هست، همه این اتفاقات وزارت ورزش است که از هفته ها قبل می توانست این ماجرا را مدیریت کند اما به نظر می رسد این اتفاقات مضحک و شرم آور، آخرین تلاش های دوستان برای آشفته تر کردن وضعیت استقلال و دیرتر مشخص شدن کادر فنی این تیم محسوب می شود و هدف آن نیز به طور واضحی مشخص است: شکست تیم با سرمربیگری احتمالی فرهاد مجیدی و بیشتر شدن عمق بحران در این تیم !

 

در پایان باید گفت سناریوهایی که این روزها دوستان در وزارت ورزش اجرایی می کنند با هدف بالا بردن هزینه انتخاب مجیدی در استقلال است چرا که آنها به خوبی می دانند فرهاد مجیدی موی دماغ تیم محبوب آقایان در مسیر قهرمانی خواهد شد و به همین جهت نیز ماموریت دور کردن او از تیم را به احمد سعادتمند دادند و او نیز با یک سناریوی خیالی بازگرداندن استراماچونی، همه را فریب داد تا مجیدی از استقلال برود چرا که اکنون مشخص شده دوستان از مدتها قبل با فکری تمام کرده بودند و موضوع استراماچونی تنها برای فریب افکار عمومی مطرح شد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • لیلیوم 3 مارس 2021 / 2:25 ب.ظ

    میخوان مجیدی رو هم خراب کنن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید