کد خبر:14927
پ

تعظیم لیگ برتر به استقلال در مشهد | درخشش رشید مظاهری با پیراهن حجازی

بتاکاپ – از هفته ششم لیگ برتر عصر امروز چند بازی برگزار شد که در مهمترین بازی تیم فوتبال استقلال توانست با پیروزی مقابل شهرخودرو، به طور موقت تا زمان برگزاری بازیهای عقب افتاده پرسپولیس به صدر جدول لیگ برتر صعود کند.   آمار و اطلاعات بازی استقلال و شهرخودرو + نمرات بازیکنان   برنامه […]

بتاکاپ – از هفته ششم لیگ برتر عصر امروز چند بازی برگزار شد که در مهمترین بازی تیم فوتبال استقلال توانست با پیروزی مقابل شهرخودرو، به طور موقت تا زمان برگزاری بازیهای عقب افتاده پرسپولیس به صدر جدول لیگ برتر صعود کند.

 

آمار و اطلاعات بازی استقلال و شهرخودرو + نمرات بازیکنان

 

برنامه بازیهای استقلال در لیگ برتر

 

تعظیم لیگ برتر به استقلال در مشهد | درخشش رشید مظاهری با پیراهن حجازی

تعظیم لیگ برتر به استقلال در مشهد | درخشش رشید مظاهری با پیراهن حجازی

محمود فکری که در هفته های اخیر تحت فشار شدید هواداران و منتقدین سبک بازی استقلال قرار داشت در این بازی با ترکیبی هجومی و تا اندازه ای سورپرایز کننده تیمش را روانه بازی کرد. حضور سبحان خاقانی ناشناخته و محمد دانشگر از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال از سورپرایزهای فکری در این بازی بود که اتفاقاً هر دو سورپرایز فکری در این بازی گل زدند.

استقلال پس از این گل عقب نشست و به انتظار جلو آمدن شهرخودرو و استفاده از ضد حملات بود که اتفاقا در چند نوبت هم توسط مهدی قایدی در این زمینه موفق عمل کرد اما ضربه نهایی بازیکنان استقلال در مقابل دروازه، راهی به دروازه شهرخودرو پیدا نکرد و در طرف مقابل این شهرخودرو بود که با 2 موقعیت بسیار خطرناک روی دروازه رشید مظاهری خطرناک ظاهر شد اما رفلکس های دیدنی رشید مظاهری که با پیراهن مرحوم ناصر حجازی بازی می کرد مانع از گلزنی مهاجمین شهرخودرو شد.

 

بازی از اواسط نیمه اول به صورت پایاپای بین دو تیم در جریان بود اما نکته ای که در این بین بیشتر به چشم آمد، ضعف خط دفاعی استقلال در بازی سازی بود به طوری که هرگاه تحت فشار قرار گرفتند، زیر توپ زدند و خبری از پاس به نزدیک ترین بازیکن خط هافبک نبود.

در یکی از صحنه های میانه میدان، عرفان معصومی بازیکن شهرخودرو با خطایی شدید روی محمدحسین مرادمند از زمین بازی اخراج شد تا روند بازی بار دیگر تغییر کند و از شدت حملات شهرخودرو به روی دروازه استقلال کاسته شود اما استقلالی ها در این دقایق بی محابا حمله نکردند و با طمانینه سعی در خسته کردن بازیکنان شهرخودرو کردند تا در دقایق پایانی نیمه اول، محمد دانشگر روی ضربه ایستگاهی دقیق مهدی مهدی پور، گل دوم استقلال را به ثمر برساند تا کادر فنی استقلال نفسی به راحتی کشیده باشد.

 

در نیمه دوم، شهرخودرو با آهنگ تهاجمی بیشتر وارد زمین شد و این استقلال بود که علی رغم یک یار بیشتر، همچنان با تاکتیک دفاع و استفاده از ضدحملات بازی می کرد که این عقب نشستن استقلال به بازیکنان شهرخودرو جسارت بیشتری برای حمله کردن داد و در مهمترین موقعیت این نیمه، احمد الجبوری در موقعیت تک به تک، نتوانست از سد محکمی به نام رشید مظاهری عبور کند و ضربه ش با بی دقتی به اوت رفت.

این بازیکن تند و تیز در موقعیت تک به تک دیگر توپ را به تیر دروازه استقلال کوبید که البته پیش از آن، آفسایدش اعلام شده بود.

فکری در دقیقه 60، فرشید باقری و احمد موسوی را به زمین فرستاد که موسوی توانست تاثیر مثبت زیادی در خنثی کردن حملات شهرخودرو  بگذارد اما فرشید باقری همچنان همان بازیکن کم اثر در جریان بازی این تیم بود تا نیمه دوم برای ابی پوشان در فقر موقعیت گل، به پایان برسد و تنها موقعیت خطرناک این تیم روی شوت متین کریم زاده به دست بیاید که با دفع دروازه بان شهرخودرو به کرنر  رفت.

در دقیقه 75 هم هرویه میلیچ و فردین رابط به ترکیب استقلال اضافه شدند اما حضور این دو بازیکن نیز نتوانست تاثیر خاصی روی روند هجومی استقلال بگذارد و به نظر می رسید کادر فنی استقلال به همان دو گل نیمه اول بسنده کرده بود و برای رسیدن به گلهای بیشتر مقابل تیم ده نفره شهرخودرو، ریسک نکرد.

 

ارسلان مطهری که در هر 6 بازی استقلال در این فصل به میدان رفته در این بازی نیز موفق به گلزنی نشد تا تنها گل او در فصل بیستم در همان هفته اول مقابل مس رفسنجان رقم خورده باشد و با آمار 1 گل در 6 بازی، به عملکرد ضعیف خود در این فصل ادامه دهد. مهدی قایدی دیگر مهاجم گلزن استقلال که در فصل نوزدهم موفق به زدن 10 گل شده بود در این بازی هم نتوانست گلزنی کند تا بهترین خط حمله لیگ در فصل نوزدهم فعلاً جایی در جدول گلزنان لیگ برتر نداشته باشند.

رشید مظاهری در این دیدار ستاره استقلال بود و توانست با 3 سیو تاثیرگذار در جریان بازی، استقلال را در بازی نگه دارد و با ثبت یک کلین شیت دیگر، جایگاهش در درون دروازه استقلال را به عنوان دروازه بان اصلی مستحکم تر کند.

استقلال در این بازی به 3 امتیاز روحیه بخش رسید و از نظر کیفیت فنی بازی تا حدی نسبت به بازیهای قبل پیشرفت کرده بود اما به واقع باید گفت آنها نتوانستند از یک بازیکن برتری خود نسبت به شهرخودرو استفاده کنند و در نیمه دوم، بازی چندان خوبی از این تیم ندیدیم چرا که موقعیت های گل شهرخودروی ده نفره در این نیمه بیش از استقلال بود.

 

نکته بارز این دیدار عدم انسجام تیمی نزد بازیکنان استقلال بود به طوری که بازیکنانی که تازه به این تیم وارد شده اند قصد داشتند با انجام حرکات انفرادی توانایی خود را به کادر فنی و هواداران استقلال ثابت کنند که این حرکات، در بیشتر موارد نیز منجر به لو رفتن توپ شد.

 

 

 

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • مسعود 13 دسامبر 2020 / 10:25 ب.ظ

    البته باید می نوشتید تعظیم سازمان لیگ و کمیته داوران و خلاصه همه و همه تا مموتی آخر بازی راضی باشه و زمین و زمان و دستهای پشت پرده رو مقصر عدم نتیجه گیری عنوان نکنه !!همونطور که درخواست کرده بود مسئولان اسدقلالی برای کمک دست بکار شدن اولیش معلق کردن محرومیت مظاهری و جلوگیری از جریمه کیسه !!ولی این فقط یه روی ماجراس !!بازی بعدی نتیجه نگیرن دوباره داور و زمین و هوا و توپ و دروازه و تور و وزیر پرسپولیسی و دستهای پشت پرده نمیذارن کیسه نتیجه بگیره !!میگید نه ؟؟تا هفته بعد صبر کنید تا ببینید !!این خط و این نشون !!!??????

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید