کد خبر:33332
پ

تساوی دربی 97 با چاشنی هوچی گری قبل و حین بازی

دربی 97 در حالی با تساوی 0-0 به پایان رسید که نقش ضعف داور این دیدار در رقم خوردن این نتیجه و پرخاشگری بازیکنان هر دو تیم بیش از هر چیز به چشم آمد.   تساوی دربی 97 با چاشنی هوچی گری قبل و حین بازی موعود بنیادی فر که از همان ابتدا داور ضعیفی […]

دربی 97 در حالی با تساوی 0-0 به پایان رسید که نقش ضعف داور این دیدار در رقم خوردن این نتیجه و پرخاشگری بازیکنان هر دو تیم بیش از هر چیز به چشم آمد.

 

تساوی دربی 97 با چاشنی هوچی گری قبل و حین بازی

تساوی دربی 97 با چاشنی هوچی گری قبل و حین بازی

موعود بنیادی فر که از همان ابتدا داور ضعیفی برای این بازی حساس به نظر می رسید، در طول 90 دقیقه کلکسیونی از اشتباهات را به نمایش گذاشت که در این بین نقش هوچی گری نیمکت های دو تیم در بالا رفتن ضریب اشتباه داور بی تاثیر نبود.

بازی از نظر فنی، حرف زیادی برای گفتن نداشت و دو تیم تنها برای نباختن و خنثی کردن نقاط قوت حریف پای به میدان گذاشته بودند و همانطور که دیدیم نه خبری از آل کثیر و ترابی و امیری بود و نه خبری از ژستد و یامگا و حسین زاده و بازیکنانی که پیش از این مسابقه امید زیادی برای گلزنی داشتند، توسط حریف خنثی شدند.

اما نکته کلیدی بازی اشتباهات عجیب موعود بنیادی فر بود که بر روی مغز و اعصاب بازیکنان و نیمکت هر دو تیم رفته بود. اولین جرقه اعتراضات به تصمیم داور توسط کادر فنی استقلال رقم خورد که با شدت زیاد به تصمیم کمک داور مبنی بر آفساید اعلام شدن موقعیت تک به تک حسین زاده در نیمه اول اعتراض کردند و پس از آن، نیمکت پرسپولیس و بازیکنان این تیم بارها به سوتها و کارت زردهای بنیادی فر معترض شدند که اوج ان در عدم اعلام خطا به نفع پرسپولیس در نیمه دوم بود که منجر به کارت گرفتن امید عالیشاه شد.

 

اما این پایان ماجرا نبود و در دقیقه 88 بازی، مهمترین صحنه مسابقه بر روی رودی ژستد رقم خورد که حتی در همان تصویر اولیه نیز خطای پنالتی نعمتی بر روی بازیکن فرانسوی استقلال مشخص بود اما به قدری نیمکت های دو تیم مخصوصاً نیمکت پرسپولیس در نیمه دوم به داوری معترض شده بودند که داور ضعیف این مسابقه از ترس اعلام پنالتی و اعتراض پرسپولیسی ها از اینکار منصرف شد و جالبتر اینکه کمک داور او یعنی ظهیری که در صحنه خطای بازیکن استقلال بر روی عالیشاه به بنیادی فر کمک کرده بود و توسط وی وتو شده بود نیز صحنه را دید ولی اینبار به کمک او نیامد تا استقلالی ها یک پنالتی از داور بازی طلبکار شوند و برد احتمالی را با تساوی به پایان برسانند.

 

اما این همه ماجرا نبود چرا که حمید مطهری دستیار گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی جنگ روانی برای تاثیرگذاری بر روی داور بازی را آغاز کرد و در ادعایی بی مورد با کنایه به استقلال مدعی شد این تیم بیشترین سود را از داوری برده و در حالی که با محاسبه اشتباهات داوران در 4 هفته اخیر، این تیم بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری کرده که این اتفاقات عجیب ظاهراً ارتباط معنایی خاصی به زاویه باشگاه استقلال با سازمان لیگ نیز دارد!

اما صحبتهای حمید مطهری پایان راه برای جوسازی علیه داور بازی نبود و مافیای رسانه ای نزدی به پرسپولیس نیز با تمام توان در چند روز گذشته با متهم کردن بنیادی فر سعی کردند جهت سوتهای او در محوطه جریمه را به نفع پرسپولیس بچرخانند که در نهایت نیز همین اتفاق رخ داد و بنیادی فر یکی از ضعیف ترین قضاوت های خود را در دربی به نمایش گذاشت.

 

هر چه که هست، به نظر می رسد کادر فنی استقلال از این پس می بایست با این تصور به مسابقات وارد شود که یک گل از حریف عقب است چرا که ظاهراً کشمکش بین باشگاه استقلال و سازمان لیگ در نهایت نمود خود را در داوری ها نشان داده و این تیم استقلال و فرهاد مجیدی و هواداران استقلال هستند که از این موضوع متضرر شده اند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 4 دسامبر 2021 / 8:42 ب.ظ

    کلا داورها توجیه شدن در دربی ها به ضرر تیم حکومتی پنالتی نگیرن. اینم سومیش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید