کد خبر:38275
پ

تریبون کثیف در سیرک برتر و یک نمایش تکراری دیگر از حامیان اسکوچیچ

در حالی که ابقای اسکوچیچ در تیم ملی ایران تقریباً به سوژه طنز بسیاری از رسانه های ورزشی جهان تبدیل شده، اما ظاهراً چاکران رسانه ای سینه چاک اسکوچیچ در ایران خوشحال از ماندگاری اسکوچیچ تا قبل از انتخاب رئیس فدراسیون جدید، همچنان از تریبون های خود به لجن پراکنی می پردازند.   تریبون کثیف […]

در حالی که ابقای اسکوچیچ در تیم ملی ایران تقریباً به سوژه طنز بسیاری از رسانه های ورزشی جهان تبدیل شده، اما ظاهراً چاکران رسانه ای سینه چاک اسکوچیچ در ایران خوشحال از ماندگاری اسکوچیچ تا قبل از انتخاب رئیس فدراسیون جدید، همچنان از تریبون های خود به لجن پراکنی می پردازند.

 

تریبون کثیف در سیرک برتر و یک نمایش تکراری دیگر از حامیان اسکوچیچ

همانطور که استحضار دارید، محمدحسین میثاقی یکی از چاکران رسانه ای اسکوچیچ که به واسطه مجوز حضورش در اردوی تیم ملی در اردوهای مختلف، علاقه بسیاری به ماندگاری اسکوچیچ دارد، شب گذشته با دعوت از یک مهمان خاص به نام مجتبی جباری که از معدود افراد حامی اسکوچیچ بود، سعی کرد بار دیگر افکار عمومی را جهت دهی کند. این در حالیست که تقریباً از بازیگر سینما گرفته (مهراب قاسم خانی) تا بقالی ها می دانند که حتی اگر اسکوچیچ بهترین مربی دنیا هم بود، با این نمایشی که فدراسیون فوتبال به راه انداخت، ماندگاری او در تیم ملی بیشتر شبیه به سمی برای فوتبال ایران بود تا نوش دارو !

تریبون کثیف در سیرک برتر و یک نمایش تکراری دیگر از حامیان اسکوچیچ

مجتبی جباری که شب گذشته در تئاتر میثاقی شرکت کرد و با اشک هایش فضای تراژیک از نحوه خروج وریا غفوری از جمع آبی پوشان به وجود آورد شب گذشته در سنگر میثاقی از اسکوچیچ حمایت کرد تا مشخص شود او هم نان را به نرخ روز می خورد.

وجه مشترک سه حامی معروف اسکوچیچ (خداداد عزیزی، علی کریمی، مجتبی جباری) زبان تند آنها است که ظاهراً فردی مثل کیروش را که از جنس خودشان بود نمی پسندند و فردی بله قربان گو مثل اسکوچیچ را که تیم ملی را به چند دسته تقسیم کرده، ستایش می کنند. اگر صرفاً ملاک عملکرد یک مربی به نتیجه گیری بود، علی القاعده محمود فکری هم نمی بایست از سمت خود برکنار می شد و یا گابریل کالدرون نیز با قهرمان کردن پرسپولیس نباید از این تیم کنار گذاشته می شد اما اتاق فکری که در آن زمان در وزارت ورزش، امورات پرسپولیس را مدیریت می کرد با رصد کیفیت بازی ضعیف پرسپولیس به این نتیجه رسید که این تیم با کالدرون به هیچ مقامی نمی رسد.

در سمت مقابل محمود فکری نیز زیر تیع تندترین انتقادات قرار داشت در حالی که تیمش در صدر جدول بود و بهترین نتایج را می گرفت اما هواداران استقلال با هوش تر از این بودند که دل به نتایج میلیمتری فکری ببندند چرا که به خوبی می دانستند کیفیت بازی استقلال با فکری رو به تنزل است.

در خصوص اسکوچیچ نیز همگان به خوبی می دانند که اولاً شاکله اصلی این تیم را کیروش تشکیل داده ثانیاً اگر 3 بازیکن کلیدی تیم ملی یعنی مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش را از نتایجی که اسکوچیچ کسب کرد حذف کنیم، عملاً اسکوچیچ یک بازنده محض است کما اینکه در بازی مقابل کره جنوبی تنها طارمی و جهانبخش غیبت داشتند و شاهد یک نمایش ذلیلانه از تیم ملی مقابل کره جنوبی بودیم یا در بازی مقابل لبنان با نبود مهدی طارمی، تا دقیقه 90 به لبنان باخته بودیم!

مجموع این موارد کمیته فنی فدراسیون فوتبال را به این نتیجه رساند که اسکوچیچ صلاحیت فنی و مدیریتی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی را ندارد همانطور که اربابش عزیزی خادم صلاحیت ریاست فدراسیون فوتبال را نداشت و از کار خود برکنار شد.

هر چه که هست، این سیرک ها و خیمه شب بازیهای حامیان اسکوچیچ احتمالاً تا برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ادامه خواهد داشت اما به خوبی مشخص است که اسکوچیچ مربی ایران در جام جهانی 2022 نخواهد بود.

 

پی نوشت: نکته جالب اینکه همین مجتبی جباری در زمان مربیگری پرویز مظلومی در استقلال که همراه با نتیجه گیری بود، از کیفیت پائین مربیگری این مربی انتقاد می کرد و مشخص نیست امروز چه شده که چشمانش را بر روی کیفیت نازل بازی تیم ملی بسته و به ستایش اسکوچیچ می پردازد و از ماندگاری او در تیم ملی دفاع می کند. در سالهای اخیر، ظاهراً اینطور بوده که دروازه ورود به مافیای رسانه ای از برنامه هایی همچون 90، فوتبال برتر و … بوده است و شاید جباری هم برای حضور فعالتر در فوتبال به این نتیجه رسیده باید همرنگ جماعت شود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید