کد خبر:13603
پ

ترکیب فینال آسیای پرسپولیس جواب نداد | تن یحیی و هواداران لرزید

از هفته سوم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 0-0 به پایان رسید. نکته جالب در این دیدار، نا امید شدن یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس از ترکیب پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود چرا که بازیکنان جانشین ستاره […]

از هفته سوم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 0-0 به پایان رسید. نکته جالب در این دیدار، نا امید شدن یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس از ترکیب پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود چرا که بازیکنان جانشین ستاره های پرسپولیس نتوانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند تا در این بازی سید جلال حسینی با 39 سال سن، بهترین بازیکن پرسپولیس شد.

 

جدول لیگ برتر 99

 

ترکیب فینال آسیای پرسپولیس جواب نداد | تن یحیی و هواداران لرزید

کادر فنی پرسپولیس در این دیدار ترجیح داد با بیرون گذاشتن وحید امیری و احسان پهلوان دو بازیکنی که در فینال لیگ قهرمانان آسیا غایب هستند، ترکیبی که قرار است در فینال به مصاف نماینده شرق برود را تست کند اما عملکرد ضعیف بازیکنان جایگزین و عدم توانایی در بازی سازی و موقعیت سازی در نیمه اول، حرف اول را برای پرسپولیسی می زد که مقابل حریفش در این نیمه مستاصل نشان می داد و این نفت مسجد سلیمان بود که حضور خطرناک تری روی دروازه پرسپولیس داشت.

پرسپولیس اگرچه در نیمه اول این بازی به یک پنالتی رسید اما سیامک نعمتی با بی دقتی این پنالتی را از دست داد تا روز بدش در خط جلو را با این ضربه تکمیل کرده باشد.

 

گل محمدی در حالی نیمه دوم را آغاز کرد که وحید امیری و احسان پهلوان را به زمین فرستاد تا 3 امتیاز حساس این بازی را که تاثیر زیادی در جدول رده بندی و روحیه بازیکنان پرسپولیس دارد، از دست ندهد. اما حضور این دو بازیکن و حتی علی شجاعی و آرمان رمضانی نیز نتوانست در روند حرکتی پرسپولیس تغییر زیادی ایجاد کند و بارش باران و البته بازی ضعیف بشار رسن باعث شد تا موقعیت گل آنچنانی روی دروازه نفت مسجد سلیمان خلق نشود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید