کد خبر:7833
پ

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد + شماتیک

عصر امروز در حساس ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی دیدار دو تیم پرسپولیس و السد راس ساعت 17:15 دقیقه به مصاف هم خواهند رفت و با توجه به حذف استقلال، و عدم صعود هیچ تیمی از قطر به دور بعد، این بازی برای فوتبال ایران و قطر یک دیدار حیثیتی محسوب می شود. در […]

عصر امروز در حساس ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی دیدار دو تیم پرسپولیس و السد راس ساعت 17:15 دقیقه به مصاف هم خواهند رفت و با توجه به حذف استقلال، و عدم صعود هیچ تیمی از قطر به دور بعد، این بازی برای فوتبال ایران و قطر یک دیدار حیثیتی محسوب می شود. در ادامه به بررسی حواشی و ترکیب پرسپولیس در این دیدار می پردازیم.

 

پخش زنده بازی پرسپولیس و السد

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد + شماتیک

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد + شماتیک

پرسپولیس در این دیدار در حالی به مصاف السد می رود در بازی قبل مقابل الشارجه نمایش درخشانی از بسیاری از بازیکنان این تیم دیدیم؛ نکته مبهم در این بازی رسیدن یا نرسیدن سعید آقایی است که به نظر می رسد یحیی مجبور به استفاده مجدد از سید جلال حسینی 38 ساله و کند در قلب دفاعی شده تا شجاع خلیل زاده به سمت چپ خط دفاع رفته تا احتمالاً جای خالی سعید آقایی را پر کند.

آرمان رمضانی تنها محروم پرسپولیس در این بازی است که با توجه به حضور مهدی عبدی و امید عالیشاه به عنوان بازیکنانی که توانایی بازی در پست مهاجم را دارند، به نظر نمی رسد محرومیت او مشکل چندانی برای پرسپولیس ایجاد کند مگر اینکه پرسپولیس در این دیدار نیاز به گل داشته باشد و رو به بازی مستقیم و هوایی بیاورد که در آن صورت، عدم حضور مهاجم بلندقامت شمالی پرسپولیس بیش از پیش به چشم خواهد آمد.

در خط میانی یحیی تاکنون به صورت سریالی از احمد نوراللهی و کامیابی نیا در کنار میلاد سرلک استفاده کرده و در این بازی اگر قرار بر حفظ رویه بازی نوبتی باشد، کمال می بایست بازی کند اما با توجه به عملکرد مناسب احمد نورالهی در بازی قبل، شاید یحیی ریسک نکرده و در این بازی نیز از او در ترکیب اصلی استفاده کند.

 

در طرف مقابل شاگردان ژاوی بدون محروم و مصدوم و با آمادگی کامل و استراحت کافی پا به این مسابقه می گذارند و با توجه به استفاده از شرایط میزبانی احتمالاً قصد دارند از همان ابتدای بازی مالکیت توپ را در اختیار بگیرند و اصطلاحاً بالا بازی کنند که این موضوع به بازیکنان پرسپولیس برای استفاده از فضای پشت مدافعین السد کمک خواهد کرد.

نکته مهم در این دیدار گل اول مسابقه است که اگر پرسپولیس بتواند در دقایق اولیه بازی گل اول را به السد بزند، کار صعودش از این مرحله بسیار هموار خواهد شد چرا که پرسپولیس در 4 سال گذشته نشان داده هرگاه گل اول بازی را به ثمر رسانده بازنده دیدار نبوده و در طرف مقابل هرگاه گل اول بازی را دریافت کرده، برنده نبوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید