کد خبر:13929
پ

ترکیب احتمالی استقلال در بازی مقابل پیکان | داریوش از قدس انتقام می گیرد؟

سایت بتاکاپ – از هفته چهارم لیگ برتر امروز چند مسابقه برگزار می شود و در مهمترین بازی تیم استقلال می بایست به مصاف پیکان برود. این بازی از آن جهت برای آبی پوشان حائز اهمیت است که 3 امتیاز آن موجب پس گرفتن جایگاهشان در جدول لیگ برتر از رقیب سنتی یعنی پرسپولیس خواهد […]

سایت بتاکاپ – از هفته چهارم لیگ برتر امروز چند مسابقه برگزار می شود و در مهمترین بازی تیم استقلال می بایست به مصاف پیکان برود. این بازی از آن جهت برای آبی پوشان حائز اهمیت است که 3 امتیاز آن موجب پس گرفتن جایگاهشان در جدول لیگ برتر از رقیب سنتی یعنی پرسپولیس خواهد شد و همچنان رروند نتیجه گیری خود در بالای جدول را حفظ کرده اند. کادر فنی استقلال در این بازی چند مهره کلیدی خود از جمله دیاباته، فرشید اسماعیلی، سیاوش یزدانی را در اختیار ندارد و با توجه به بازی قبل این تیم مقابل ماشین سازی گمان می رود محمود فکری از ترکیب زیر برای بازی مقابل پیکان استفاده کند.

 

پخش زنده بازی استقلال و پیکان

 

ترکیب احتمالی استقلال در بازی مقابل پیکان

نکته جالب در خصوص ترکیب امروز استقلال این است که با آماده شدن داریوش شجاعیان برای بازی، او دوباره به زمینی بازگشته که برای اولین بار در آن مصدومیت شدیدی را تجربه کرد و امروز نیز زمین لغزنده و بی کیفیت شهر قدس احتمالاً یک خطر بالقوه برای بازیکنان هر دو تیم استقلال و پیکان برای مصدومیت خواهد بود و باید دید آیا شجاعیان انتقام دو سال مصدومیتش را از این زمین با ارائه یک بازی خوب می گیرد یا خیر؟

 

ترکیب احتمالی استقلال در بازی مقابل پیکان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید