کد خبر:23105
پ

ترفند باز کردن گوگل آنالیتیکس و کیوردپلنر با VPS

دسترسی به خیلی از سرویس‌های #گوگل که قبلاً بواسطه تحریم از دسترس کاربران ایرانی خارج شده بودند و از طریق وی‌پی‌ان در دسترس بودند با تغییرات جدید گوگل، وی‌پی‌ان و پراکسی‌های ایرانی شناسایی و دسترسی برای این کاربران هم مسدود شد. پس از این اتفاق بسیاری از وبمسترها که از داده های خود بکاپ نگرفته […]

دسترسی به خیلی از سرویس‌های #گوگل که قبلاً بواسطه تحریم از دسترس کاربران ایرانی خارج شده بودند و از طریق وی‌پی‌ان در دسترس بودند با تغییرات جدید گوگل، وی‌پی‌ان و پراکسی‌های ایرانی شناسایی و دسترسی برای این کاربران هم مسدود شد. پس از این اتفاق بسیاری از وبمسترها که از داده های خود بکاپ نگرفته بودند، به دنبال VPN هایی هستند که بتوانند گوگل را فریب داده و سرویس های حساسی همچون گوگل آنالیتیکس و کیورد پلنر را باز کنند. در ادامه ترفند باز کردن گوگل آنالیتیکس و کیوردپلنر با VPS را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

 

ترفند باز کردن گوگل آنالیتیکس و کیوردپلنر با VPS

ترفند باز کردن گوگل آنالیتیکس و کیوردپلنر با VPS

در حال حاضر فیلترشکن هایی که در سطح لایه network مباردت به تغییر IP کاربران کرده و وضعیت کشور آنها را به کشور دیگری تغییر می دهد قادر به باز کردن سرویس های حساس گوگل که ا زدسترس خارج شده اند نیستند اما VPN هایی که در لایه transport کاربران را در حالت ناشناس در فضای وب قرار می دهند می توانند این محدودیت جدید گوگل را دور بزنند.

 

به دلیل قوانین قادر به انتشار لیست فیلترشکن هایی که در لایه ترنسپورت کار می کنند نیستیم و تنها به ذکر این ترفند برای حل مشکل وبمسترانی که دچار این مشکل شده اند بسنده می کنیم.

 

روش دیگری که وبمستران را قادر به باز کردن این سرویس ها می کند خریداری VPS یا سرور مجازی خارج از کشور است و با راه اندازی یک VPN یا ریموت از راه دور بین دستگاه خود در ایران و سرور مجازی خارج خود، به سادگی می توانند به سرویس های ممنوع شده گوگل دسترسی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید