کد خبر:20538
پ

تخلف فدراسیون فوتبال را به فیفا ریپورت کنید | همکاری بزرگ در تخلفات استقلال و پرسپولیس

اگر بگوئیم فدراسیون فوتبال ایران معدن تخلف و فساد است سخنی به بیراهه نگفته ایم و شاید بد نباشد هواداران فوتبال یکبار برای همیشه تخلفات فدراسیون فوتبال را به فیفا گزارش کنند تا جلوی این حجم از سوء مدیریت گرفته شود.   تخلف فدراسیون فوتبال را به فیفا ریپورت کنید | همکاری بزرگ در تخلفات […]

اگر بگوئیم فدراسیون فوتبال ایران معدن تخلف و فساد است سخنی به بیراهه نگفته ایم و شاید بد نباشد هواداران فوتبال یکبار برای همیشه تخلفات فدراسیون فوتبال را به فیفا گزارش کنند تا جلوی این حجم از سوء مدیریت گرفته شود.

 

تخلف فدراسیون فوتبال را به فیفا ریپورت کنید | همکاری بزرگ در تخلفات استقلال و پرسپولیس

تخلف فدراسیون فوتبال را به فیفا ریپورت کنید | همکاری بزرگ در تخلفات استقلال و پرسپولیس

اگر از ماجراهای فساد مالی کفاشیان و تاج و رفقا بگذریم به قصه عجیب مجوز فدراسیون و سازمان لیگ به تیم های بدهکار می رسیم که با وجود بدهی های کمرشکن با عزمی راسخ در نقل و انتقالات فعالیت می کنند. به عنوان نمونه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که هنوز بابت پرداخت به بازیکنانشان دچار مشکل هستند اما باشگاه پرسپولیس ابتدا مهدی ترابی را با مبلغی گزاف جذب کرد و این روزها به دنبال خرید شهریار مغانلو و یک مدافع وسط نیز هست و این در حالی است که سید جلال حسینی به عنوان کاپیتان این تیم از وضعیت بد پرداختی های باشگاه گله مند بود.

 

در سمت وقالب وضعیت اسفناک تر است؛ باشگاهی مثل استقلال که پولی در بساط ندارد تا پنجره نقل و انتقالاتی خود به واسطه شکایت بودر را باز کند و بازیکنی همچون میلیچ به واسطه عدم دریات 100 هزار دلار تیم را ترک می کند و بازیکنان علی نیز به دلیل عدم دریات بخش عظیمی از مطالباتشان به دلایل مختل از شرکت در تمرینات سر باز می زنند و با نارضایتی تمرین می کنند چطور ممکن است برای جذب بازیکنان مختل در فصل نقل و انتقالات به تیمهای دیگر نامه بزند؟

 

ضعف فعلی مستقیماً متوجه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است که با همکاری با باشگاه های بدهکار، در جرم و تخلف آنها سهیم است. شاید اگر در مقام شخص ثالث به قصه شکایت النصر از پرسپولیس توجه کنیم در می یابیم که در واقع ادعای باشگاه عربستانی درست بود اما روی کاغذ دوستان قانون را دور زدند چرا که باشگاه پرسپولیس از بدهی به برانکو مطلع بود و آن را پرداخت نکرده بود اما در عین حال اقدام به جذب 7 بازیکن کرد و پرداخت بدهی به طلبکاران را به تعویق انداخت.

 

همین رویه در فصل جاری بار دیگر در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در جریان است و در حالی که بدهی های سنگینی دارندف همچنان در حال هزینه تراشی برای مدیران بعدی هستند و مشخص نیست فدراسیون فوتبال و  سازمان لیگ تا چه زمانی قصد دارند با جعل سند و ارائه مدارک غیرواقعی به AFC و فیفا در این تخلفات همدست باشند.

 

گفتنیست گزارش تخلفات فدراسیون فوتبال به فیفا، نه مصداق خیانت است و نه مصداق بی معرفتی بلکه مبارزه با فساد در فوتبال است  و آن را در چارچوب امر به معروف و  نهی از منکر می بینیم. چرا که نهادهای ناظر در کشور چشمانشان را بر روی تخلات گسترده در رشته فوتبال بسته اند و شاید فیفا بتواند یکبار برای همیشه فوتبال ایران را پاکسازی کند.

دیدگاه کاربران 8 دیدگاه
  • شاهین 23 فوریه 2021 / 10:45 ق.ظ

    آقای آدمین شما که دم از امر به معروف می زنید مگر همین تیم النصر بابت بدهی 6میلیون دلار به باشگاه ترکیه ای و بدهی های سنگین داخلی از سوی فدراسیون عربستان 2 پنجره از نقل و انتقالات محروم نشده به گفته خود سعودیها بیشتر تیم های فوتبال این کشور با بدهی های سنگین روبرو هستند و اگر کمک های دولت و هوادارهای متمول سعودی نباشه همه ای آنها ورشکسته هستند پس آنها مسائل داخلی را به فیفا گزارش نمی کنند. مشکل شما جای دیگه است همانطور که بیک عده با دادن گزارشات دروغ به آسیا و تیمهای دیگر الکی برای نماینده فوتبال ایران مشکل درست کردند و آل کثیر را شش ماه خانه نشین کردند حال هم با این بازی ها دنبال ایجادمشکلات جدیدتر هستند

    • لئو 23 فوریه 2021 / 10:48 ق.ظ

      آقا خودت داری جواب خودتو میدی . فدراسیون فوتبال عربستان خودش تیم بدهکار رو محروم کرد . اما چون اینجا خود فدراسیون با متخلفین هم دست هست ناچار باید به مقام بالاترش گزارش بشه. کل حرف این مطلبم همینه که فدراسیون فاسده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید