کد خبر:28619
پ

تاکید مجدد علی دایی بر استقلالی بودنش: مدیرعامل استقلال به من فحش داد

علی دایی مهاجم سابقق تیم ملی کشورمان در مصصاحبه جدیدی که با سایت گل داشته، بر استقلالی بودنش تاکید کرد و مدعی شد مدیرعامل فعلی استقلال عامل جدایی او از سایپا بوده است. تاکید مجدد علی دایی بر استقلالی بودنش: مدیرعامل استقلال به من فحش داد من استقلالی بودم و فقط یکی از برادرانم پرسپولیسی […]

علی دایی مهاجم سابقق تیم ملی کشورمان در مصصاحبه جدیدی که با سایت گل داشته، بر استقلالی بودنش تاکید کرد و مدعی شد مدیرعامل فعلی استقلال عامل جدایی او از سایپا بوده است.

تاکید مجدد علی دایی بر استقلالی بودنش: مدیرعامل استقلال به من فحش داد

من استقلالی بودم و فقط یکی از برادرانم پرسپولیسی بود. من برای استقلال اردبیل هم بازی می‌کردم ولی موقعی که به پرسپولیس آمدم، همه خانواده‌ام پرسپولیسی شدند.

▪️مگر می‌شود سخنگوی باشگاه سایپا که فقط او را آوردند تا در شبکه خبر علیه من صحبت کند، مدیرعامل استقلال شود؟ آن‌ها پاداش کاری که کردند را گرفتند.

▪️من اصلا ایشان را ندیده بودم و تازه سخنگوی باشگاه سایپا شده بود. من زمانی که فهمیدم مدیرعامل استقلال شده،‌ جا خوردم ولی باید پاداش کاری که کرده بود را می‌گرفت.

▪️مدیران استقلال اینکاره نیستند. استقلال باشگاه بزرگی است و بازی‌های خوبی انجام می‌دهد. ما اگر فکر خوشحال کردن مردم باشیم باید از تیم‌های پرطرفدارمان حمایت کنیم.

▪️فرهاد به تنهایی نمی‌تواند کاری کند. یک تیم فوتبال فقط کادر فنی‌اش نیست. کادر بیرونی باید قوی‌تر باشد. ما باید به این مسائل نگاه کنیم. تیم‌های بزرگ، کادر مدیریتی بزرگ می‌خواهد. زمانی که در بایرن بودم، بکن باوئر و رومنیگه و تمام بزرگان آلمان در آن تیم بودند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید