کد خبر:5476
پ

فرهاد چطور فریب خورد | افشای سناریویی برای ایجاد اختلاف بین مجیدی و سعادتمند

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در اتفاقی عجیب پس از پیروزی در مصاف حساس دربی، با انتشار متنی به صورت غیررسمی از هدایت استقلال استعفا داد که به نظر می رسد برخی سو تفاهم ها باعث تصمیم احساسی فرهاد مجیدی شده است.   تاریخ سفر سعادتمند به ایتالیا از دو ماه پیش ست شده بود | […]

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در اتفاقی عجیب پس از پیروزی در مصاف حساس دربی، با انتشار متنی به صورت غیررسمی از هدایت استقلال استعفا داد که به نظر می رسد برخی سو تفاهم ها باعث تصمیم احساسی فرهاد مجیدی شده است.

 

تاریخ سفر سعادتمند به ایتالیا از دو ماه پیش ست شده بود | اشتباه بزرگ مجیدی در استعفای عجولانه و احساسی

تاریخ سفر سعادتمند به ایتالیا از دو ماه پیش ست شده بود | اشتباه بزرگ مجیدی در استعفای عجولانه و احساسی

مجیدی که در متن منتشر شده در اینستاگرامش اینطور گفت که آنها به دنبال بازگرداندن استراماچونی بوده اند و در آستانه دربی قصد به هم زدن تمرکز تیم را داشتند به نظر می رسد به موراد منطقی ماجرا توجهی نداشته است که جوسازی رسانه ای در خصوص سفر سعادتمند به ایتالیا را اینگونه استنباط کرد چرا که این سفر از دو ماه پیش ست شده بود و به واسطه صدور ویزای 5 روزه برای مدیرعامل استقلال او می بایست حداقل 2 روز از این 5 روز را صرف مذاکره با استرا و وکلایش برای تخفیف یا صلح می کرد. موضوع بازگشت استراماچونی به استقلال به واسطه قانون منع جذب مربی خارجی عملاً غیرممکن بوده و هست و این موضوع توسط جوسازی برخی برای به هم زدن تمرکز فرهاد مجیدی در رسانه ها عنوان شد چرا که استراماچونی رسماً قراردادش را با استقلال فسخ کرده و با برگه شکایت فیفا پشت در باشگاه استقلال حضور دارد تا نوبت دریافت طلبش شود؛  به واسطه سنگین بودن مبلغ فوق، مدیرعامل استقلال برای صلح با او و تخفیف گرفتن و یا پرداخت اقساطی دستمزدش به ایتالیا سفر کرد و سفر او اولاً هیچ ارتباطی به بازگرداندن استراماچونی نداشته و ندارد، ثانیاً اگر سعادتمند در این برهه و در فاصله چند روز مانده به دربی به ایتالیا سفر کرده، به واسطه تاریخ ویزایش بوده که از دو ماه قبل تنظیم شده بود که در آن تاریخ کسی نمی دانست اولاً زمان برگزاری نیمه نهایی جام حذفی چه وقت است، ثانیاً کسی فکرش را هم نمی کرد استقلال و پرسپولیس برگزار کننده نیمه نهایی جام حذفی باشند و همه این موارد نشان می دهد که مافیای رسانه ای و البته برخی پیشکسوتان استقلال بار دیگر کار خود را در بر هم زدن آرامش استقلال درست انجام دادند و با کدهای اشتباه به سرمربی موفق تیم، بین او و کادر مدیریت استقلال اختلاف ایجاد کردند که در آستانه فینال جام حذفی و شروع لیگ قهرمانان آسیا، مجیدی را مجبور به استعفا از سمتش کنند.

 

اینکه سعادتمند یا مدیران دیگر استقلال از موفقیت های مجیدی خوشحال شده اند یا نه و پس از موفقیت های این تیم به او خسته نباشید گفته اند یا خیر به موضوعات داخلی این باشگاه باز می گردد اما ربط دادن سفر مدیرعامل استقلال به ایتالیا به موضوع بر هم زدن تمرکز کادر فنی در آستانه دربی کمی دور از واقعیت به نظر می رسد و مجیدی می بایست قدردان حرکت انتحاری سعادتمند باشد که حتی بدون داشتن مجوز از وزارت ورزش و بدون هماهنگی با آنها، برای حل مشکل مالی استراماچونی به ایتالیا سفر کرد چرا که در صورت هماهنگ کردن با وزارت ورزش در خصوص این اتفاق، قطعاً مجوز سفر به او داده نمیشد تا احتمالاً بحران بعدی استقلال، پرداخت طلب سنگین استراماچونی باشد که سعادتمند با پیش دستی قصد داشت این بحران را مدیریت کند.

 

پی نوشت: در واقع جوسازی رسانه های معلوم الحال دقیقاً مشابه آنچه در دوران استراماچونی انجام دادند بود و استقلال مدل استرا را که بعد از شکست های ابتدیا فصل، به صغیر و کبیر رحم نمی کرد را با جدا کردن عامل اصلی یعنی استراماچونی از تیم به حاشیه راندند و اکنون که فرهاد مجیدی پس از ناکامی در بازیهای ابتدایی اش با استقلال در مسیر موفقیت قرار گرفته را با ایجاد اختلاف کاذب با کادر مدیریت در مسیر جدایی قرار داده اند.

گفتنیست چند شایعه مضحک توسط همین رسانه های معلوم الحال در خصوص مذاکره سعادتمند با استرا منتشر شده که پیشنهاد حضور مجدد استرا در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت استقلال به استرا داده شده و مدیریت قصد داشته بعد از شکست مجیدی در جام حذفی، او را برکنار کند که همگی نشئت گرفته از ذهن متوهم برخی قلم فروشانی است که برای به حاشیه کشاندن تیم مجیدی دست به انتشار هر خبر کذبی می زنند چرا که مربی شناخته شده ای مثل استراماچونی هیچگاه شخصیت خود را برای پذیرش چنین پیشنهادی زیر پا نمی گذارد و باشگاه استقلال نیز چنین پیشنهادی را مطرح نکرده و نمی کند.

 

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • لیلا برخورداری 28 آگوست 2020 / 10:14 ق.ظ

    الانم مجیدی افتاده روی دور موفقیت میخوان یه کاری کنن با مدیریت درگیر بشه و استعفا بده یا کلا فسخ کنه بره

  • حامد 28 آگوست 2020 / 10:04 ق.ظ

    الان مجیدی دقیقا تو جایگاه استراس تیمش . به جرات میتونم بگم از اون ذکی پور به درد نخور هم بازیکن ساخته و عارف غلامی هم خیلی پیشرفت کرده . دوبازی سپاهان رو برد . لنگم برد . تحقیرشون کرد. سهمیه مستقیم اسیا گرفت و احتمالا قهرمان حذفی میشه + صعود از مرحله گروهی اسیا . یه آمار فوق العاده میشه براش. هوادار حواستو جمع کن . آقا فرهاد بازی رسانه ای نخوری الان جایگاهت فوق العاده س خرابش نکن

  • محمدرضا اسرافیلی 28 آگوست 2020 / 10:00 ق.ظ

    هی جو دادن سعادتمند رفته استرا رو بیاره استقلال . لامصبا این فسخ کرده نمیتونه بیاد دیگه به خاطر قانون منع جذب مربی خارجی. سعادتمند برای اینکه وزارت ورزش مانع تراشی نکنه پیچید رفت . حتی اون علی نژاد کچل هم میگفت ما در جریان سفر نبودیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید