کد خبر:21701
پ

تاثیر بی اعتمادی مردم به بورس فاسد در ایران و هجوم به سمت خرید رمز ارزها

در حالی که حال و روز بورس ایران علی رغم گزارش های خوبی که شرکت ها به بازار ارائه کرده اند خوب نیست به نظر می رسد تاثیری که بی اعتمادی مردم نسبت به دولت و سیستم فاسد حاکم بر بورس به وجود آمده، بسیاری از سرمایه های سرگردان کشور را به سمت سرمایه گذاری […]

در حالی که حال و روز بورس ایران علی رغم گزارش های خوبی که شرکت ها به بازار ارائه کرده اند خوب نیست به نظر می رسد تاثیری که بی اعتمادی مردم نسبت به دولت و سیستم فاسد حاکم بر بورس به وجود آمده، بسیاری از سرمایه های سرگردان کشور را به سمت سرمایه گذاری در بازار سرمز ارزها و استفاده از صرافی های آنلاین خارجی سوق داده است.

 

بایننس چیست و چطور می توان در آن معامله کرد؟

 

تاثیر بی اعتمادی مردم به بورس فاسد در ایران و هجوم به سمت خرید رمز ارزها

تاثیر بی اعتمادی مردم به بورس فاسد در ایران و هجوم به سمت خرید رمز ارزها

اگر امروز وضعیت بورس تا این اندازه بغرنج شده است به این خاطر است که حتی سرمایه داران کلان نیز به این نتیجه رسیده اند که سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها، سودآوری به مراتب بیشتری برای آنها دارد تا در باتلاق فسادی که دولت در بورس برای آنها درست کرده دست و پا بزنند. اکنون حسن روحانی و تیم اقتصادی ضعیفش می بایست پاسخگوی خروج سنگین ارز از کشور به واسطه هجوم مردم عادی برای خرید رمزارزها باشند.

اگر هیچ رونقی در بازارهای موازی دیده نمی شود به واسطه این است که پول هوشمند اینبار به سمت بازاری رفته که از کنترل مسئولین کشور خارج است و نکته جالب اینکه دولتی ها راه را برای خروج ارز از کشور از این طریق باز گذاشته اند. بسیاری از کاربران عادی که در دو سال گذشته وارد بورس شدند و عمدتاً با ضرر این بازار را ترک کردند دیگر تمایلی به حضور مجدد در این بازار پررانت و اسد ندارند و کم رمق بودن معاملات بازار بورس در ماه های اخیر نیز حکایت از زاین مسئله دارد که پول هوشمند از بورس فرار کرده است و هیچکس نیز مسئولیت این وضعیت آشفته در بازار را نمی پذیرد.

اعتماد گنج برگی در بازارهای مالی است که دولت حسن روحانی به سادگی این اعتماد را در دو مرحله (یکبار ابتدای ریاست جمهوری و بار دیگر در انتهای ریاست جمهوری اش) از مردم سلب کرد و حتی اگر در بازار بورس طلا هم ببارد، بسیاری حاضر به ورود مجدد به این بازر آلوده نیستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید