کد خبر:2614
پ

تائید مثبت شدن تست کرونای دو پرسپولیسی

پزشک پرسپولیس نسبت به مثبت شدن تست کرونا علی علیپور واکنش نشان داد و مدعی شد نمی تواند اسامی افراد را افشا کند.   تائید مثبت شدن تست کرونای دو پرسپولیسی در حالی که لیگ برتر در بحران مثبت شدن تست کرونای 10 بازیکن از تیمهای تراکتورسازی، سپاهان، سایپا و گل گهر قرار دارد، خبر […]

پزشک پرسپولیس نسبت به مثبت شدن تست کرونا علی علیپور واکنش نشان داد و مدعی شد نمی تواند اسامی افراد را افشا کند.

 

تائید مثبت شدن تست کرونای دو پرسپولیسی

تائید مثبت شدن تست کرونای دو پرسپولیسی

در حالی که لیگ برتر در بحران مثبت شدن تست کرونای 10 بازیکن از تیمهای تراکتورسازی، سپاهان، سایپا و گل گهر قرار دارد، خبر مثبت شدن تست کرونا علی علیپور نیز شوک جدیدی به جامعه فوتبال وارد کرد اما به نظر می رسد دو پرسپولیسی مذکور که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده از بازیکنان این تیم نبوده و از کادر اجرایی این باشگاه باشند که از حضور در تمرینات منع شده اند. پزشک پرسپولیس در این خصوص گفت:

 

این موضوع را از همان‌هایی بپرسید که عنوان می‌کنند. جواب آزمایش ها را طبق پروتکل به سازمان لیگ اعلام کردیم مثبت و منفی آن را نمی‌توانیم بگوییم اما این مسئله صحت ندارد. نباید آن را رسانه‌ای کنیم و اصلا ممنوع است. چون اسناد مردم محسوب می شود. هیچ کس در تمرینات شرکت نکرده که تستش مثبت باشد. تنها دو تن از عوامل اجرایی بودند که از حضور در تمرینات منع شدند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید