کد خبر:31839
پ

بیوگرافی و هایلایت گل های رودی ژستد مهاجم فرانسوی استقلال

پس از کوین یامگا، به نظر می رسد کارهای انتقال رودی ژستد بازیکن سابق بلک برن و استون ویلا به استقلال نیز در حال نهایی شدن است و این بازیکن به زودی به استقلال می پیوندد. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی و هایلایت گل های رودی ژستد مهاجم فرانسوی استقلال جلب می نمائیم. […]

پس از کوین یامگا، به نظر می رسد کارهای انتقال رودی ژستد بازیکن سابق بلک برن و استون ویلا به استقلال نیز در حال نهایی شدن است و این بازیکن به زودی به استقلال می پیوندد. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی و هایلایت گل های رودی ژستد مهاجم فرانسوی استقلال جلب می نمائیم.

 

بیوگرافی و هایلایت گل های رودی ژستد مهاجم فرانسوی استقلال

بیوگرافی و هایلایت گل های رودی گشتات مهاجم فرانسوی استقلال

رودی ژستد 33 ساله، دارای دو تابعیت بنین و فرانسه است و سابقه بازی در تیم ملی بنین در کارنامه او دیده می شود. این بازیکن 193 سانتی متری در پست مهاجم تارگت بازی می کند و سابقه بازی در تیمهایی همچون کان، متز فرانسه، کاردیف، میدلزبرو، بلک برن و استون ویلا را در کارنامه دارد. او در فصل اخیر در تیم پاناتیکولوس یونان توپ می زده و تا تابستان 1401 نیز با تیمش قرارداد دارد اما مسئولین تیم فعلی او به وی اجازه جدایی داده اند و بر اساس گزارش ترانسفرمارکت، احتمال پیوستن این بازیکن به استقلال به 92 درصد رسیده است.

ارزش رودی گشتات در سایت ترانسفر مارکت 500 هزار دلار درج شده که به نظر می رسد با توجه به عملکرد نه چندان جالب او در چند فصل اخیر، استقلالی ها بتوانند با رقمی پائینتر با او قرارداد امضا کنند و مبلغی را نیز به عنوان مبلغ صدور رضایتنامه به باشگاه فعلی اش بپردازند که مجموعاً قیمت این بازیکن را برای یک فصل حضور در استقلال به 500 هزار دلار می رساند.

 

فیلم گلها و بازیهای رودی ژستد

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 28 اکتبر 2021 / 2:46 ب.ظ

    عالی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید